dinsdag 16 augustus 2011

Deze week maakte ik...

... frambozenjam! Bij Cuisine et jardin (een kei in lekkere recepten!) zag ik iedere keer weer volle potten voorbij komen en gisteravond besloot ik zelf aan de slag te gaan. Ik had maar een kleine hoeveelheid gemaakt dus dat werd één pot voor in eigen kast en twee voor mijn ouders en zus. Nu eens bedenken wat het volgende keer gaat worden... Iemand nog fijne fruitcombinaties?

Bedankt trouwens voor alle leuke reacties op de Sweet summer foto's! Ik moet bekennen dat het vaak wel raar voelt om ze online te zetten: waar is die zomer dan?? Nou ja, in ieder geval in een potje en op brood ;)

Liefs!

10 opmerkingen:

  1. Waaaaaaaa! Merci om mij te linken :)
    Superleuk!
    Ik heb een redelijke rotdag vandaag en dit fleurde mij echt op. Echt tof!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat ziet er lekker uit!
    Gelukkig is het bij ons vandaag heerlijk weer!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een tijdje geleden heb ik pruimenjam gemaakt, en dat is ook erg lekker, vind ik. Je potjes jam zijn wel erg leuk met die stofjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat leueueuk! Frambozenjam....mjammie!! Je haalt gewoon lekker de zomer in huis!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Door jouw foto's wordt het juist een beetje meer zomer! En mmmm, ziet er lekker uit die jam.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. En lekker dat de jam smaakte! Nog eens bedankt zusje! <3

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Laat ons hopen dat de zon toch nog efkes langskomt... En mmh!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. ja ja ,kiwi en appel heel lekker !!
    gr Marja

    BeantwoordenVerwijderen