zondag 28 augustus 2011

Crafty Markten {agenda september}

De afgelopen dagen ben ik druk bezig geweest! Volgend weekend sta ik met een kraam op Swanmarket en dus ben ik flink aan de slag gegaan met het wassen en vermaken van vintage kleding en daarna het sorteren en inpakken ervan. Ik kijk er al heel erg naar uit en hoop maar dat het droog is die dag!

Afijn, nu ik het toch over leuke markten heb... het is alweer bijna september, dus tijd voor een nieuwe agenda! Hier een (voorlopig) overzicht van de leukste crafty markten komende maand. Als je nog aanvullingen hebt, laat het me weten!

♥ 3 september Retromarkt // Antwerpen
♥ 3 en 4 september Hippe Markt // Utrecht
♥ 4 september Sundaymarket // Amsterdam
♥ 4 september Swan Market // Rotterdam
♥ 4 september Home Made Market // Den Haag
♥ 10 september Hip en Handgemaakt // Zwolle
♥ 18 september Sundaymarket // Amsterdam
♥ 24 september De Zelfgemaakte Markt // Utrecht
♥ 25 september Hip en Handgemaakt // Hengelo

9 opmerkingen:

  1. Ik duim met je mee voor mooi weer!...ik sta 4 september op de grote najaarsmarkt in ons dorp...niet zo hip als waar jij staat, wel gezellig :-)

    succes! groet.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk!! Heel veel plezier!

    Ik heb nog een aanvulling: Home Made Market, Den Haag, 4 september: http://www.facebook.com/profile.php?id=518750702&ref=name

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk, wel altijd weer veel werk met voorbereiden ;)
    Ben je er ook weer met Holy Stitch in november?

    BeantwoordenVerwijderen
  4. spijtig dat ik van belgie ben, anders kwam ik zeker is af.

    Groetjes
    Eline's Photography

    ps: kom zeker ook is langs mijn blogje:
    http://elinesphotography.blogspot.com/2011/08/al-ooit-verslaafd-geweest-aan-tv-serie.html
    ik verkoop ook enkele spulletjes voor interesse : http://www.facebook.com/media/set/?set=a.197245223673798.49993.171796632885324

    BeantwoordenVerwijderen
  5. @Leonie: thanks! Ik zet 'm erbij :)
    @Neel: mais oui! Ik was vorig jaar voor het eerst en vond het echt geweldig!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Deze zaterdag, 3 september, is er een retromarkt in Antwerpen, http://www.bevrijdingsfeesten.be/:

    Op de Vrijdagmarkt snuffelt u vanaf 13 uur rond tussen allerlei curiosa, juweeltjes en vintagespulletjes op de retromarkt. Deze wordt georganiseerd in samenwerking met de beginnende ontwerpers van de Markt van Morgen. In de vertelcaravan luistert u naar de oorlogsverhalen van Antwerpse buurtwinkeliers.13.00 - 18.00 uur Retromarkt in samenwerking met Markt van Morgen
    13.00 - 18.00 uur Vertelcaravan 'Handel in Antwerpen tijdens WO II'
    13.00 - 18.00 uur Fototentoonstelling 'Antwerpen tijdens WO II'

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hee een markt in denhaag! En ook nog eens heel erg dichtbij! Misschien ga ik wel even een kijkje nemen van het weekend!

    BeantwoordenVerwijderen