zondag 3 juli 2011

SophieSweetVintage Give Away {Flow vakantieboek}

Een paar dagen terug had ik een interview met Irene van Flow Magazine. Ik ben echt superfan van het blad en vond het ontzettend leuk dat ze hieraan mee wilde doen :) Nogmaals bedankt! Leuk is dat ze ook het nieuwste Flow vakantieboek beschikbaar heeft gesteld voor een Give Away!


Het boek staat vol met uitscheurbaar briefpapier, ansichtkaarten, een mini one-line-a-day-dagboekje, kleurplaten, DIY vakantiekoffertje, artikelen over vakantieliefdes, hoe je met fotostress omgaat, heimwee en veel meer. Plus een cd met zomerse vakantienummers. Hebben dus!


Wat moet je doen om de Give Away te winnen?

♥ Heel simpel! Geef antwoord op de volgende vraag: wat is je mooiste vakantieherinnering?

♥ Deelnemen kan tot en met 10 juli. Vergeet niet je e-mailadres te vermelden.

♥ De actie is open voor bloggers en niet-bloggers.

De volgende dag zal ik de winnaar bekend maken. Ik ben benieuwd naar jullie reacties... Veel succes!

30 opmerkingen:

  1. O Ik doe mee! =)
    Mijn mooiste vakantieherinneringen liggen in het caravannetje van mijn ouders, dat in de Provence staat!
    Mijn e-mailadres is MlleAssorti@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  2. i'm in :D
    mijn mooiste vakantieherinnering is samen met men vriendje als afsluiter van de dag een groot hart in schelpen gemaakt hebben, het heeft ons meer dan een uur werk gekost maar het resultaat mocht er wezen, een mini schelpen-mozaïek hartje, dat er waarschijnlijk niet lang bleef liggen maar toch iets van ons beide :)
    mijn email-adres is natascha_de_bock@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ow leuk het vakantieboek,
    heb m vorig jaar van voor tot
    achteren verslonden!
    Ik doe graag mee dus!

    Oei mooiste vakantie herinnering,
    ik heb er zo veel.
    Ik denk toch de vakantie
    in Spanje toen alle meisjes nog mee gingen.
    Tegenwoordig gaan de oudste 2 alleen op vakantie.
    Die vakantie in Spanje hebben we grote
    lol gehad met z'n vijven!

    mireilleenco@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een ontzettend leuke give-away,
    ik doe mee!

    Witte en grijze steentjes, hoge krijtrotsen en klotsend water - zittend bovenop grote keien bij het kiezelstrandje keek ik naar het water wat tegen de Normandische kust spatte. Brekende golven waren het mooiste geluid, het maakte mijn hoofd leeg en ik voelde me gelukkig.

    E-mailadres: ch.vanputten@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  5. mijn mooiste vakantieherinnering is ongetwijfeld Pukkelpop '10. Vijf dagen weg van huis om helemaal vrij te zijn. Het was schitterend weer en ik en mijn beste vriendin hadden ook nog eens een geniale campingplek met drie knappe jongemannen als buren. De eerste dag hebben we mijn verjaardagstaart opgegeten en hen een stukje aangeboden, maar vertrouwden ze het niet echt. In ruil heb ik wel een gerold sigaretje gekregen !

    nina.s@scarlet.be

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hmm lastig.. Mijn mooiste herinnering is denk ik de woestijn wadi rum in jordanië. in 2009 was ik daar met mijn moeder. we maakte een woeste jeeptocht en tijdens het zakken van de zon (in de zee van zand) dronken we bedoeïne thee. 's nachts sliepen we onder de blote hemel in de woestijn. het was daar zo sereen! zo stil en overal waar je keek was zand. ik voelde me zo nietig, alsof alle andere dingen er niet toe deden en dat maakte me echt intens gelukkig.

    oh en ik plaats liever niet gelijk mijn emailadres hier, maar je kan wel contact met me opnemen via m'n blog :)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. De zee! Dat is de mooiste herinnering die ik heb, de eerste ontmoeting van mijn kinderen met de zee. Zo fijn, de lucht, de geur, zelfs de storm alles is mooier bij de zee.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. mijn mooiste vakantieherrinering is dat ik in italie onder een waterval stond, heerlijk!

    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat heb je een fijn blog. Mijn favoriete vakantieherinnering is denk ik de keer dat ik met een van mijn eerste vriendjes in de trein naar Budapest ging en daar in een youthhostel sliep. Wat een avontuur!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Super leuk, ik doe mee. Mijn mooiste/leukste vakantieherinnering is van een paar jaar geleden met mijn ouders op vakantie in Frankrijk toen we de ontbijttafel deelden met een oud echtpaar uit de Champagnestreek. Ik deed alsof ik hen wel verstond en kon mijn ouders vanalles wijs maken wat zij zeiden. Daarna waagde mijn vader nog eens een poging om te vertellen waar wij vandaan kwamen. "Nous travaillons sous le niveau le mer"...

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik volg je marathon op de voet en ik vind het leueuk. Ik keek dus al uit naar deze post :-)! Ik moet bekennen dat ik geen Flow-lezer ben, maar dit ziet er super leuk uit! Mijn fijnste vakantie herinnering was twee jaar geleden met m'n beste vriendin (en blogmaatje) met de auto rondreizen door zuid-Spanje. Helemaal top!!

    Groetjes, Heidi

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik doe ook graag mee! Mijn mooiste herinnering, is mijn eerste vakantie met het vliegtuig, ik was 8, ik heb daar 1 van mijn beste vriendinnen leren kennen en nu ben ik haar getuige :) En dat allemaal dankzij mijn lieve grootmoeder die de reis kado had gedaan, alle sinterklaas en ik vermoed dat de kost gedeeld was tussen mijn ouders en mijn grootouders, mijn bompa was niet zo'n vakantieganger en was tot mijn grote spijt niet mee.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. JA, ik doe mee.
    1. Heel lang geldeden (1965) met mijn ouders, zus en een vouwwagen naar de westkust van Frankrijk. Zon, zee, mosselen, kwallen, schelpen en stokbrood!
    grt, Helmi (helmi.coenders@hetnet.nl)

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Een GiveAway van het Flow vakantieboek?! Het moet niet gekker worden :)...Geweldig, ik doe mee!

    Mijn mooiste vakantieherinnering: Interailen met mijn beste vriendinnetje van toen...kilometers wandelen met je rugzakkie, vele treinritten en bootvaarten, overnachten op de camping of in jeugdhostels...van nederland, naar belgie, frankrijk, engeland, schotland, ierland en weer terug..geweldige tijd, wat voelde ik me gróót en wereldwijs :)

    Héél leuk trouwens de blogmarathon..lekker véél lezen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Leuke vakantieherinneringen al :) De mijne : op vakantie meegaan met vriendinnen, samen zonnen, stappen en fantaseren over de toekomst en dan natuurlijk de vakantieliefjes erbij :)

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Mijn mooiste vakantieherinnering is er niet één, maar zijn er meerdere. Ik heb in mijn leven al zoveel verschillende soorten vakanties gevierd, met ieder zijn mooie momenten, dat ik niet zou kunnen kiezen.
    Vroeger, met mijn ouders: de eerste keer buitenland. Die bergen! Ik had nog nooit zoiets imposants gezien.
    In mijn tienerjaren: de eerste keer alleen op vakantie, zonder ouders, met vriendin. De vrijheid, de blijheid. Oh, wat voelde ik me zelfstandig.
    Later, met vrienden naar Spanje: de taal, de geuren (zee, knoflook, zon). Met elkaar mooie tijden beleven. Iedere dag BBQ en cervesa.
    Vorig jaar, met man en kinderen: wij voor de tent, de kindjes op het prachtige uitgestrekte veld voor ons, lachend. In de verte de grazende koeien. Het gevoel: het is goed zo.

    Wat een fijne giveaway. Heerlijk om even herinneringen op te halen!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een leuke give-away. Ik doe graag mee.
    Mijn herinnering is er een in de vintage sfeer;
    Praag, zomer 2005.
    Samen met mijn vriendje koffie drinken in het cafe op het centraal station, omdat het een jugendstil gebouw was. Bij toeval ontdekte ik in een ander ruimte van het station een enorme vintage kleding winkel, alles koste omgerekend 90 cent. Ik geloof niet dat het vriendje dit zo'n goede ontdekking vond, maar ik ging die dag naar huis met een tas vol jasjes, rokjes, en jurkjes. (Sommige draag ik nog steeds)
    neeledeboer@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Jaaa! Ik ben al lid dus wil dolgraag het vakantieboek winnen. Mijn leuke vakantieherinnering is dat we met onze eigen zeilboot naar Scandinavië zijn gevaren en aldaar bruinvissen (klein type dolfijnen) met ons mee gingen zwemmen, echt magisch!

    blog@directionwest.com

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Leuk om je blog te ontdekken. En ik doe graag mee, omdat ik Flow ook genieten vind.

    Mijn beste vakantiememoires....Ik heb er veel, maar mijn eerste vakantie met vriendinnen zal me altijd bijblijven. 4 weken rondreizen door toen nog 'gewoon' Joegoslavië. Tevreden zijn met heel 'weinig'. De goedkoopste fles wijn en een hamburger aan zee, buiten slapen onder de sterrenhemel en samen de nacht wegdansen en lachen...Ja, dat zou ik nog wel eens over willen doen.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Op vakantie met de kinderen in Wales. Het was echt heet. Elke dag brachten we tijd door aan een watertje. Met stenen, watervalletjes en kleine visjes. Puur geluk!

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Leuke winactie!
    Mijn mooiste vakantieherinnering was dat we in frankrijk op een camping zaten vlak aan zee, een echte terassen camping en dat je naar mijn moeder kon zwaaien die gewoon nog bij de caravan zat!
    email: jetje9@msn.com
    reclame op mijn blog; http://ddeliciouss.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat een euke actie! Het mooiste wat ik mij kan herinneren van vakantie was een vakantie in Zweden.
    Vorig jaar in de winter hadden we daar een privé-meer om te schaatsten. 's Ochtends heel vroeg kwamen er elanden over het meer, een moeder met 2 kleintjes. Zo lief, en wij heel stil blijven zitten om ze niet te laten schrikken.
    Liefs, Swaen

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Pfoeh... Praag was wel een mooie herinnering, aan het eind van de dag doodmoe maar zoveel mooie dingen gezien en het was ook supergrappig en toevallig dat we een oude basisschooljuf tegenkwamen. Maar ik denk dat de mooiste herinnering toch wel slot Konopiste, ook in Tsjechië was. Het was daar zo mooi en nog helemaal ingericht en al die oude meubels, (schrijf)spulletjes, schilderijen en vooral foto's waren echt geweldig. Zelfs de jurk en het korset van Sophie die ze droeg toen zij en Franz Ferdinand vermoord werden (het was hun woning) hing er, en de gids was echt een superaardig en enthousiast meisje. Ik heb nog een heel gesprek met haar gehad over Sisi (Elisabeth van Oostenrijk dus) toen ik haar aanwees op een originele oude stamboom... Dat was echt geweldig, met al die oude spulletjes die ze écht gebruikt hadden...

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Oh, m'n e-mailadres is lady_clarick@live.nl :D

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Ik wil heeel graag meedoen, want dan kan ik meenemen naar Portugal!! tieneshandwerk@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Ik kom hier net terecht via de blog van dutch apple, en heb vol interesse alle blogjes van de 'gasten' gelezen. Wat leuk; zo'n keur aan bloggers....
    Ik doe als Flow fan natuurlijk heel graag mee met je give away.
    Mijn mooiste vakantieherinnering...
    Die gaat terug naar Rome. Ik was daar samen met een vriendin op vakantie en we hadden zin in een avondje muziek of een openlucht concert o.i.d. Aan de receptie van het hotel vroegen wij of ze misschien een tip hadden waar we naartoe konden gaan die avond.
    De receptionist had een goed idee zei hij en vroeg ons of we het oké vonden als hij ook een diner-afspraak erbij boekte...want ja; je moest van tevoren boeken. Maar natuurlijk; oké, we zijn wel in voor een verassing!
    Niet veel later gingen wij op pad, met een papier waar een adres op gekrabbeld stond, en we hadden geen idee wat ons te wachten stond.
    Uiteindelijk belande wij op een jazzfestival, middenin een park. Alleen maar italianen, de volle maan,kleine lichtjes in alle bomen, heerlijk eten en live jazz-muziek.
    Als ik mijn ogen sluit hoor ik de muziek nog...een betoverende alt-saxofoon. Puur genieten!! vergeet ik noooooooit meer :)

    Bedankt dat je me daar weer even aan herinnert!

    handigean@hotmail.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Mijn mooiste vakantieherinnering... Moeilijk, want het zijn er zoveel! :)

    Eén van de mooiste herinneringen is mijn eerste vakantie zonder ouders. Ik was vijftien en ging met mijn twee beste vriendinnetjes zomertoeren door Nederland. We voelden ons heel stoer en onafhankelijk! Helemaal van Spijkenisse met de trein naar Haarlem, Amsterdam, Utrecht en Maastricht...
    De jaren erna gingen we steeds k(r)amperen. Zonnebaden in Zuid-Limburg, maar ook drie dagen in een lekkende tent zitten in Almelo (of all places)...

    We hadden altijd veel lol met z'n drietjes en zijn nog steeds goede vriendinnen!

    Liefs,

    Renee
    reneevanwaart@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Een van mijn leukste vakanties was de zomer van 2009. We gingen ons huis rigoreus verbouwen en er was geen geld meer voor een reisje. Het zou een lange, saaie zomer worden met veel stofwolken. Maar toen kwam ik op het idee via Marktplaats een oude keet aan te schaffen en die op te knappen tot Pipowagen. Dus terwijl er binnen in ons huis werd gekapt en gebroken, zat ik heerlijk in ons buitenverblijfje, dat al gauw voelde als een tweede thuis. En dat is het nu nog steeds. Bewijst maar weer dat een vakantie thuis ook heel leuk kan uitpakken! Nu nog dat leuke vakantieboek :-)

    Warme groet,
    Carolien

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Oh leuk, het flow vakantieboek!
    Een van mijn mooiste reisherinneringen is de Pont de diable in het zuiden van Frankrijk. Hoewel de naam wat onheilspellend klinkt is dat echt een betoverende plaats: een rivier die uitkomt in een prachtig meertje, verlaten van de wereld, met mooie picknickplekjes, rotsen om in het water te duiken, helder blauw water om naar vissen te kijken...

    E-mail: yashengo@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen