donderdag 7 juli 2011

Shopkorting

Vandaag had ik echt een topdag. Eerst een mooie tentoonstelling gezien in het Wereldmuseum, daarna gegeten op het terras van Hotel New York, gewandeld langs de Maas en toen een filmpje gepakt in Cinerama. Heerlijk zo'n dagje vrij :)

Omdat ik in een blije bui ben: t/m 10 juli krijg je 10% korting op alle items in de shop. Let wel: bijna alles is vintage - dus one of a kind. Als je iets moois ziet, pak dan direct je kans!


PS: heb je al meegedaan aan de give away? Je kunt dit keer het Flow vakantieboek winnen!

4 opmerkingen:

  1. Héérlijk he z'on vrije dag, waarop je lekker kan genieten...een vrij en blij gevoel :)..

    Ik zal eens even gaan neuzen in je shop hoor...kijken kan altijd natuurlijk en who knows?!

    Groetjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat klinkt als een fijne vrije dag! Heerlijk :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk! Ik ben een tijdje geleden ook naar rotterdam geweest; eerst naar de kunsthal en toen geluncht bij HNY. erg leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hey wat leuk dat je in mijn Pipowagen was! En wat een leuke blog is dit! Ik wil graag volger worden, maar op de een of andere manier is die link niet actief? ik probeer het later nog eens!
    Fijn weekend!
    Groetjes Carolien

    BeantwoordenVerwijderen