zaterdag 2 juli 2011

Online blog tip {Picnik}

Vandaag wilde ik een paar handige online tips met jullie delen. Ze maken bloggen nog leuker en zijn helemaal niet ingewikkeld!  

Een heel fijn online fotoprogramma is Picnik. De naam alleen al is schattig haha. En je kunt er heel makkelijk foto's mee bewerken: kleuren aanpassen, kaders invoegen (bijvoorbeeld polaroids), tekst toevoegen etc. En voor je hoeft je daarvoor niet per se aan te melden of geld te betalen. Zeker het proberen waard!

Later vandaag nog mijn favoriete DIY bloggers en morgen de eerste Give Away!

6 opmerkingen:

  1. Ik ken het programma, gebruik het zelf ook wel eens :) En wat is je nieuwe lay-out mooi geworden!
    Liefs, Swaen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nog een fijne tip: www.pixlr.com (een soort online photoshop) en http://pixlr.com/o-matic/ waar je heel snel je foto heel mooi kan bewerken (eerst kiezen uit heel veel kleurlagen, dan effecten en dan een lijst).

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik heb het nog nooit gebruikt maar ik heb er wel anderen over gehoord, misschien moet ik het maar eens gaan proberen.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik ben ook een grote picnik-fan! zo;n beetje al mijn foto's brengen daar een bezoekje, Lekker makkelijk in gebruik. En ja, de Oost-indische kers kun je echt eten, ze zijn ook nog eens echt lekker!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. inderdaad ook nog een grote schattigheidsfactor!Vergeleken met mijn photoshop worstelingen echt een uitkomst ;)

    BeantwoordenVerwijderen