zaterdag 2 juli 2011

Online blog tip {Bloglovin'}

Op mijn blog schrijf ik over vintage, niet over technische snufjes (mijn favoriete gadget is de mini instax haha, dus dat zegt genoeg!). Maar vandaag heb ik een paar handige online tips die ik toch wil delen, te beginnen met bloglovin'.

Voor diegenen die het nog niet geprobeerd hebben: het is een uitkomst! Het is een simpele manier om al je favoriete blogs te volgen - makkelijker dan bijvoorbeeld Google reader. Je krijgt een helder overzicht met updates en als je de blog zelf bezocht hebt kun je ook weer doorklikken naar alle andere berichten. Het ziet er zo uit:


♥♥♥

Ik ben gisteren uren bezig geweest met een nieuwe lay out. Nog niet helemaal tevreden, maar ik kreeg vierkante ogen haha. Wat vinden jullie ervan? :)

6 opmerkingen:

  1. Ik vind het mooi. Helder, overzichtelijk en gezellig! En Bloglovin lijkt me wel wat, ben er nog niet zo 'into', maar bedankt voor de tip in ieder geval! ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind het ook fijn, Bloglovin. Mooi clean en duidelijk.

    En je nieuwe layout is erg leuk! Woohoot voor verandering! ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Bloglovin ziet er fijn uit! Want ik ben absoluut geen fan van Google Reader...
    Layout ziet er ook leuk uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. @Iris: het moest er maar eens van komen haha.
    @Ruth: absoluut een aanrader! Scheelt ook weer heel veel mappen met links naar favoriete blogs op je computer ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik kan niet zonder Bloglovin, ik zou dan zoveel blogs vergeten. Zie het als een agenda die je afspraken bij houdt.

    Ik moest trouwens echt even mijn ogen uitwrijven... wat is je nieuwe layout mooi! Dacht even dat ik heel ergens anders beland was...

    BeantwoordenVerwijderen