woensdag 27 juli 2011

Once upon a time in Italy

Hello there! Hoe is jullie zomer tot nu toe? Regenachtig? Koud? Niet echt wat je verwacht had? Doe dan het volgende: sluit even je ogen, denk aan zon en als je de foto's bekijkt ben je toch even weg...


De afgelopen dagen was ik aan het kamperen in Italie! We waren in het mooie Toscane, vlakbij Florence en het was er heerlijk. Aan het eind van de week besloten we een wandeltocht te maken, maar in plaats daarvan werd het een middag vol lekker eten op een fijn terras in niemandsland.





Nu ik weer terug ben in ons koude kikkerlandje mis ik de zon, maar ik heb nog vakantie en of de zomer nou wel of niet meewerkt: ik geniet nog even van la dolce vita. De basilicumplant op het balkon groeit geweldig (heeft die regen toch nog een positieve kant!) dus we hebben gisteren zelf pesto gemaakt, mmm...

19 opmerkingen:

  1. Hmmm, zelf pesto maken is verrrrukkkeluk.
    fijne foto's, ik waan me in Italy:-)!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat autootje is echt schattig. Ik droom er helemaal bij weg :P

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh die eerste foto is geweldig! Welkom terug in Nederland :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk, leuk!! En zo herkenbaar!!
    Ik ben altijd dol op de zustertjes!! En iedere schattige fiat word vastgelegd!!
    Echt genieten!!
    En het word hier ook wat beter! ( zeggen ze... ooit... )
    Ciao, Chrissie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heerlijke foto's!
    Waar heb je gekampeerd als ik mag vragen?? :)
    Groetjes
    Eline S.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Welkom terug! Zag er leuke vakantie uit!
    Lekker bibberen nu.... ;-)
    Groetje van Saartje

    BeantwoordenVerwijderen
  7. heerlijk voorproefje voor onze vakantie!:D

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een jaloersmakende foto's, zo prachtig! Die zusters en dat autootje... Zo mag een van mijn volgende vakanties er ook wel uit zien!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Oew heerlijk!
    Welkom terug in Nederland idegeval!
    Gelukkig ga ik half augustus nog even een weekje de zon opzoeken want ik ga samen met vriendje naar spanje toe!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuke foto's!
    Ik verlang nu wel naar de zon!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. @iedereen: dankjewel voor jullie reacties! Maakt me blij :D

    @Eline S.: de camping was niet echt een aanrader hoor! De naam ben ik kwijt, maar hij zat een paar kilometer van Empoli vandaan.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. ooooh wow!
    Geweldig.
    Eigenlijk had je dit niet moeten delen met ons.
    Liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Héérlijke foto's! Ben net ook terug van vakantie, mis de zon toch ook wel een beetje!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. ben jaloers - al 3 weken verlof in dit belgenland begint door te wegen!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. oh dat ziet er echt zo geweldig uit! Wij zijn er over aan het denken om begin oktober een keer met de auto tot italië te rijden.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Prachtige foto's, inderdaad om even bij weg te dromen.....

    BeantwoordenVerwijderen