zondag 31 juli 2011

Crafty Markten {agenda augustus}

♥♥♥

Pak snel je agenda erbij en blok een aantal data, want in augustus zijn er weer veel leuke markten te bezoeken met vintage en handgemaakt moois!

De komende maand kun je kopen en verkopen op de volgende markten...

♥ 7 augustus Sundaymarket // Amsterdam
♥ 14 augustus Markt van Morgen // Antwerpen
♥ 20 augustus De Zelfgemaakte Markt // Utrecht
♥ 21 augustus De BeParkte Oplage // Antwerpen
♥ 28 augustus Handmade in Belgium // Hasselt

Ook superleuk lijkt me deze wildbrei actie van 1 t/m 24 augustus: Knit the City // Antwerpen

Waar ga jij zeker naartoe? En als je nog een tip hebt, laat het me weten!

11 opmerkingen:

  1. Dank je voor het delen! Ik ga denk naar Utrecht even koekeloeren.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik wil de BeParkte Oplage bezoeken. Handig zo'n lijstje trouwens! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ik las net in het krantje van de stad antwerpen over BeParkte oplage. Daar ga ik misschien wel naartoe.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Bedankt voor het lijstje! Ik denk dat ik naar die markt in Utrecht ga.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik ga naar geen van bovenstaande, maar wel dit weekend naar VAMA VECHE waar Quartier Bricolé opnieuw een marktje houdt! ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. ik ga markt van morgen eens nader bekijken! nu hopen op mooi weer!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oh wat leuk zeg! Die ga ik opschrijven! Ik ga vaak naar de IJhallen markt, in Amsterdam (iedere eerste zondag (en soms zaterdag) van de maand; dus aankomende zondag!) Ik ga daar dan wel voornamelijk op zoek naar kleding, maar ze hebben echt van alles (het is zo groot)!

    Heel fijne blog!
    Zullen we elkaar volgen :-)?
    http://www.annaeva.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Oude postzegels zijn inderdaad erg leuk, hè! Ik heb al zitten nadenken waar ik ze nog meer voor kan gebruiken.
    Wat leuk, al die crafty markten! Hopelijk heb ik tijd om er naar eentje toe te gaan :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. bedankt voor de tip!
    dat is altijd leuk hea! oude spulletjes en vintage♥

    ikvolgje♥
    xx

    BeantwoordenVerwijderen