vrijdag 8 juli 2011

Crafty Markten {agenda juli}


♥♥♥


Het afgelopen jaar stond ik voor het eerst op een crafty markt: Holy Stitch in Leeuwarden. Voor een eerste keer was het meteen he-le-maal geweldig... Deze markt wordt namelijk georganiseerd in een voormalige gevangenis! Foto's terugzien van dat weekend kun je hier en hier. En als je er niet bij was: volgende keer zeker komen.

Afijn, ik heb me echt voorgenomen om op nog veel meer crafty markten te gaan staan. Deze zomer komt het er niet van omdat ik binnenkort op vakantie ga, maar in het najaar ben ik weer van de partij. Het leek me leuk om alle crafty markten op een rijtje te zetten - want er zijn er zoveel die de moeite van het bezoeken waard zijn! Ja, zelfs om een stukje voor om te rijden ;)

In juli kun je terecht op...

♥ 10 juli Markt van Morgen // Antwerpen
♥ 17 juli Swan Market // Rotterdam
♥ 17 juli Sunday Market // Amsterdam
♥ 23 juli De Zelfgemaakte Markt // Utrecht

Ik ben zelf groot fan van Swan Market! De andere markten heb ik niet eerder bezocht, maar ze lijken me veelbelovend. Waar gaan jullie zeker naartoe?

Liefs!

PS: Ik zal een agenda bijhouden die je kan raadplegen via de knop 'agenda' bovenaan de pagina. Laat het me weten als je nog tips hebt!

12 opmerkingen:

  1. Owh, wat handig z'on agenda!

    Rotterdam is voor ons het dichtsbij gelegen..dus wie weet..

    BeantwoordenVerwijderen
  2. lovely blog!

    ♥charmel
    charmelneverdies.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super mooi blogje !!!

    Groetjes
    Eline's Photography

    ps: kom zeker ook is op mijn blogje, en doe dan zeker mee aan mijn wedstrijden.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Nice, ik ga die van Utrecht zeker checken!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh zo jammer, ik ben er niet 17 juli, zou erg graag een keer naar de Swan Market gaan! Is dat maar een keer per jaar?

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik ben dol op markten!
    leuke blog heb je,
    xo

    my-fashion-fairytale.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  7. @maarnietvangrijs: volgende edities van Swanmarket zijn er de komende maanden, dus je hebt nog volgende kansen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Oh leuk, dan lees ik op je blog wel wanneer de volgende is!!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik wist niet dat dit soort markten bestonden, erg leuk lijken ze me! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. De swanmarket is echt super leuk! Ben er vorige keer geweest en hoop nu weer te gaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. bedankt voor de tip!!!
    leuk leuk en leuk.
    Een mooie blog heb je ook, heerlijk die ouwe spulletjes!?

    BeantwoordenVerwijderen
  12. De zelfgemaakte markt is elke laatste zaterdag van de maand... laatste augustus ook weer: woot! Ze zijn écht leuk!!
    Esther.

    BeantwoordenVerwijderen