maandag 11 juli 2011

Blogmarathon en een winnaar


De marathon zit er alweer op!
Hebben jullie het leuk gehad? Ik hoop van wel!

Alle gastbloggers: heel erg bedankt!
Zonder jullie was het feestje niet compleet :)

De komende dagen neem ik even een blogbreak. Maar er is voor jullie genoeg leuks om terug te lezen!

Tot slot nog dit: de winnaar van het Flow vakantieboek is geworden....

Renee

Gefeliciteerd!! Ik wens je er hééél veel plezier mee deze zomer! Een mailtje is naar je onderweg.


♥♥♥



9 opmerkingen:

  1. Thanx voor de marathon...erg leuk!! Veel inspiratie!! En nu even lekker uitrusten ;-)

    Tot blogs!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het was geweldig, kijk al uit naar de volgende :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk als die gastbloggers!!! Het zomerboek van Flow heb ik vandaag uitgelezen in de trein, FIJN!!!
    Esther.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Erg leuk om te lezen, jammer dat het alweer voorbij is!
    Liefs, Swaen

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Lucky you Renee! Het Flow vakantieboek is geweldig! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik heb helaas een stuk gemist omdat ik zelf niet in het land was! Maar ik ga het zeker wel terug lezen allemaal!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik heb helaas de marathon gemist, maar ik heb deze leuke blog wel ontdekt!! Joepie!

    BeantwoordenVerwijderen