woensdag 8 juni 2011

Roadtrip

Het is de laatste dagen ver te zoeken dat mooie weer, maar vorig weekend voelde op en top zomers! We hadden een eendje gehuurd (cutie!) met zijn viertjes en maakten een trip door de Betuwe.

Al een tijdje terug hadden we de afspraak gemaakt (via deze site, absoluut een aanrader!) en we hadden geen beter moment kunnen kiezen. Met het zonnetje op onze bol, een grote picknickmand, tassen vol lekkers en een routebeschrijving gingen we op weg. Het voelde als vakantie!

We kozen voor een route door de Betuwe: o.a. Wijk bij Duurstede (Dorestad), flink wat mooie huisjes in Buren, dijkjes en veel boomgaarden kwamen voorbij. En fijne plekjes onderweg om met een kleedje te relaxen. Ik heb mij voorgenomen deze zomer véél te gaan picknicken!

En dan de auto zelf: wat een schatje :) Ik heb helemaal niets met auto's - behalve schattige, brommende oldtimers met open dak. En onze 2CV Tropic was wat dat betreft een topper!




Toen ik erachter kwam dat ze ook oude eendjes verhuren in de Provence, schattige Fiat 500 vanuit Rome en Volkswagen campers in Californie begon ik al helemaal wilde plannen te maken. Lijkt me echt superleuk!! We zullen zien wat het deze zomer gaat worden... :)

28 opmerkingen:

  1. Wat een leuk idee! Het is echt een schatje..

    BeantwoordenVerwijderen
  2. leuk zeg! mooi kleurtje heeft de eend...

    groet.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat leuk….
    ik woon in WIjk bij Duurstede.
    Goed plaatstje hè?
    Ik herken het op de foto's!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ah, dat is zeker een heel schattig autootje! En dat klinkt als een erg leuk weekend, zeg.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Aaah...dit staat ook op mijn wishlist ja!! Wat leuk, ziet er geweldig gezellig uit! En de andere opties over de grens klinken ook heel fijn! :-) Ach ja, je moet altijd wat te wensen hebben, toch?!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dank je wel voor je lieve reactie op mijn blog over m'n notitieboekje! :-) Complimenten zijn altijd welkom, haha.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wauw dat ziet er super leuk uit! Als ik m'n rijbewijs heb moet ik dit ook eens overwegen! Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Dat moet heerlijk zijn geweest! En wat een lief autootje!
    Liefs, Swaen

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een prachtige foto's !!!

    Groetjes
    Eline DM*

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Goh wat een heerlijke trip. Dat van die fiatjes in rome had ik ook gezien, geweldig lijkt mij dat. Paar weken geleden reed hier een enorme stoet rode fiat 500-tjes voor mijn deur langs. Die oude autootjes hebben wel wat hè :) Mooie foto's.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een leuke auto! Mooie foto's heb je gemaakt van een - zo blijkt - prachtige dag :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik ben verliefd.
    Meer kan ik er niet over zeggen.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat leuk zo'n roadtrip, oldtimers zijn echt geweldig! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  14. owww wat leuk :D! Dat willen wij ook ooit nog eens! Wat heeft die eend ook een mooie kleur zeg :D! Leuke pica's!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Dat ziet er heerlijk uit. Op en top genieten. Picknicken dat is lang geleden, dat ga ik ook weer doen deze zomer.
    grt, Helmi

    BeantwoordenVerwijderen
  16. ik ben verliefd op de auto!

    x
    http://makeupyouremind.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een leuk idee! Ik ga zo even op de site kijken! Hier hou ik zo van!!! En wat een leuke foto's!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een mooie foto's allemaal zeg..!
    Om jaloers op te worden. Zo'n auto hadden wij vroeger.. haha
    Ze blijven leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Dit is geweldig, volgend jaar als ik 18 ben ga ik ook een mooie auto huren en rondrijden. Wat een leuk idee!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Lucky you to enjoy such a lovely car! I am dreaming about to go on tour in such a cute little vehicle!

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat ziet het er weer fantastisch uit! Fijne fotoimpresiie. Ik ben in die regio opgegroeid. Leuk hoor :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat een leuk idee! Mooie foto's ook zeg! Mijn favorieten zijn de mini en de fiat 500, oldtimer varianten en niet de nieuwe versies natuurlijk!

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Leuke foto's.
    Ik vind die auto's echt zo mooi!

    BeantwoordenVerwijderen