maandag 27 juni 2011

Nog heel even wachten...


De laatste weken was ik elke dag druk aan het werk dus ik voelde me totaal niet schuldig om dit keer alles aan de kant te schuiven en richting het strand te gaan. Heerlijk! Ik werd er helemaal relaxed van :) De thermometer gaf 31 graden aan!

Nu de zomer aanbreekt leek het me leuk om weer een blogmarathon te houden. Afgelopen december had ik mijn eerste marathon en dit keer meer van hetzelfde maar dan een zonnige editie. Wat kun je verwachten? Give aways, gastberichten van de leukste bloggers, interviews en heel veel creatieve en zomerse onderwerpen. De marathon begint 1 juli en duurt tot 10 juli. Ik kijk ernaar uit en hoop jullie ook!

♥♥♥

PS: Ik heb een hekel aan verandering en daarom ook sinds jaar en dag dezelfde lay out (met hier en daar een mini verandering), maar het leek me nu toch wel tijd voor een fris en nieuw uiterlijk voor mijn blog. Ik ben al aan het experimenteren - met als resultaat het bovenstaande. Iemand nog fijne tutorials die je kan aanraden als het om bloggen gaat?

15 opmerkingen:

  1. Ik kijk uit naar je blogmarathon, erg leuk idee!! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh, een blogmarathon... da's nog nieuws voor me! Eens kijken wat het brengt :-) Goede schoenen trouwens, love 'em!
    Esther.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik heb ook een hekel aan veranderingen! Maar ik vind het bij anderen wel altijd heel leuk. ;) Ik kijk uit naar je marathon!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Klinkt veelbelovend, ik kom zeker regelmatig kijken.
    grt, Helmi

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Blogmarathon, nog niet eerder van gehoord, klinkt leuk. Ik ben benieuwd.
    Good luck.
    Over het rommelmarkten, ik kwam zaterdag gelukkig met een volle auto weer thuis.
    Een kastje, vintage laarzen, en een oude stempeldoos van school; boom, roos, vis, vuur, mus en pim etc. stempels.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Super leuk, ik kijk er al naar uit :) Nog maar 1 exaam te gaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuk, leuk…
    ik zit er vast klaar voor,
    laat maar komen die marathon!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Strand klinkt heerlijk, schoenen zijn top en marathon klinkt heel leuk!! Laat maar komen...

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Yay marathon! Ik kijk er naar uit :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Oeww leuk!
    Ben benieuwd naar de deze editie van je Marathon!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Leuke foto!

    En spannend zo'n marathon :)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. i'll be watching you
    haha
    ben benieuwd naar de marathon ;-)
    succes !
    www.linlicious-style.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wauw klinkt goed, ik ben heeel benieuwd!
    Hoe staat het eigenlijk met je webshopje?

    BeantwoordenVerwijderen