zondag 12 juni 2011

Lof der Zoetheid

En zo is de zondag alweer voorbij... maar hé, morgen nog een extra dagje weekend! Héél fijn :) Ik was vandaag met mijn zus en mijn pasgeboren neefje een rondje gaan lopen door de buurt. Eerst een ijsje gehaald bij de ijssalon en daarna nog meer lekkers gehaald op het Noordplein.

Lof der Zoetheid op het Noordplein is echt een aanrader als je in Rotterdam bent! Hoewel ik denk dat velen van jullie dit zaakje al kennen, niet? De sfeer is er fijn, op het piepkleine terras kun je prima zitten in het zonnetje en ze hebben er heel veel lekkers om van te genieten. Geen betere manier om je middag te besteden dan uren kletsen en chocola eten ;)



10 opmerkingen:

  1. Ik kende het zaakje nog niet, maar het ziet er erg leuk uit! Wat een leuke menu-kaart met oude zwartwit foto :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een heerlijk kijk en leesblog heb je. Ik ga je volgen hoor!
    Gezellige 2e pinksterdag!
    groetjes, Annelies

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuk zaakje en een lekkere dingen! Chocolade...Jammie..
    Bedankt voor de tip.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ziet er goed uit, moeten we zeker een keer heen!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Jippie, ik kan weer reageren :D

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oei, ik kende dit tentje nog niet. Al hoewel, de naam kwam mij wel erg bekend voor. En toen ik het zojuist ging Google Mappen wist ik het weer: daar heb ik die naam voorbij zien komen.
    Binnenkort ga ik studeren aan het GLR. Drie keer raden welk eettentje daar vrijwel om de hoek zit?

    BeantwoordenVerwijderen
  7. De menukaarten met die nostalgische foto er in, zien er ook erg mooi uit. Klinkt als een fijne zondag :-)

    BeantwoordenVerwijderen