donderdag 2 juni 2011

Holy Stitch!

Ai, wat gaat de tijd toch snel. Ik had me voorgenomen om de foto's van mijn eigen cel al eerder te plaatsen maar het kwam er niet van. Tot nu! Voor als je mijn blog een tijd niet gelezen hebt: afgelopen weekend was Holy Stitch in Leeuwarden - stel je voor... een oude gevangenis met cellen vol handgemaakte spullen. Daar moest ik bij zijn! :)

Welkom! Hier mijn kleine stulpje van 3 bij 3 - vol vintage en zelfgemaakte dingen. Na een lange rit vanuit Rotterdam hadden we een uur om alles klaar te zetten... Gelukt!

De notitieboekjes die ik maakte van oude kinderboeken. Eerste reactie van veel mensen: wat zonde! Oei... daar had ik niet op gehoopt haha. Het was een experiment en ik ben superblij met hoe het is geworden. Ik zal er binnenkort meer maken en ze in de webshop zetten!




Ik had mijn mini polaroidcamera mee! Zondag konden bezoekers hun foto laten nemen. Ik merk dat ik niet de enige ben die fan is van deze camera :)


Zoete 'thee voor twee' - romantisch idee van mijn zus. Ik had alle potjes met vintage stof bekleed en ben flink gaan stempelen om de kaartjes te maken. En natuurlijk kon mooi bakkerstouw niet ontbreken!

Wat een lol hebben mijn moeder en ik gehad. Dit was zeker niet de laatste keer dat we ons vrijwillig lieten opsluiten :) Ik denk eraan om een kalender met allerlei leuke crafty markten aan te maken. Laat het weten als je nog tips hebt voor aankomende zomer!

Voor iedereen die al vrij heeft: geniet van je weekend! Hebben jullie leuke plannen? Morgen staat een roadtrip gepland met een 2CV + picknickmand + camera. Ik kan niet wachten...

Liefs!

13 opmerkingen:

  1. Ik vind je notitieboekjes echt super! Wat een goed idee. Erg leuk al die creativiteit. En die mini polaroidcamera! Heel cool. Ik ga zeker een kijkje nemen in je webshop. Ook een fijn weekend voor jou. Groetjes Rinske

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke foto's! En wat super, die notitieboekjes met oude kaften, mooi!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oooh wat ziet dat er leuk uit, wat heb je het gezellig aangekleed met mooie spulletjes. En die notitieblokjes, super idee, geen zonde joh, nu worden ze alleen maar beter gebruikt. Mooie jurk+vestje trouwens ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Superleuk! En veel plezier op jullie uitje morgen!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Nou baal ik echt dat ik er niet was! En die notitie boekjes zijn zeker geen zonde maar super leuk!
    Liefs, Swaen
    p.s. zou je mijn naam willen veranderen bij je favo blogs? Er staat nu nog xxMieyou, maar ik heb hem omgedoopt naar Swaen ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat een leuke dingetjes allemaal!x

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ziet er super uit zeg. Jammer dat ik best een eind van Leeuwarden vandaan woon! Hier nog één die het zonde vind van de vintage kinderboekjes, maar aan de andere kant... er zullen ook best kinderboekjes zijn waarvan de kaft nog goed is, maar dat de bladzijde niet meer goed zijn (of plakken ofzo)en dan hebben ze tóch een tweede leven!
    Fijn weekend!
    Groetjes, Esther.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een fijn concept! Zo'n marktjes zijn sowieso leuk, maar echt tof dat het met cellen was! Je verkocht ook echt leuke dingen precies :)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuke boekjes! Ik begrijp het wel dat mensen het zonde vinden maar wat moet je anders met oude boekjes. Voor de mooi in de boekenkast leggen?
    Wat je nu heb is veel leuker!

    Jammer dat het in Leeuwarden was! Alhoewel, verkopen vanuit een oude gevangenis. Hoe bijzonder is dat! De volgende keer meer op een centrale plek van Nederland;-).

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wauw ziet er superleuk uit! Vooral die gehaakte knuffels en "tea for two" zijn echt leuk! Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mooie foto's, leek me geweldig om een bezoekje te brengen maar helaas, nogal ver... En oeeeh de mini-polaroid is geweldig!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een leuke dingen allemaal! En ik ben ook helemaal weg van de fuji instax (ik heb een wide, sinds vorige week!).

    ik wil nu ook fietstochtjes maken en picnicken en alles vastleggen op polaroids, maar het weer is er niet echt naar..

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Beetje late reactie, maar wat gaaf zeg! Ziet er super uit! Ik vind je notitieboekjes super origineel! :-)

    BeantwoordenVerwijderen