zaterdag 25 juni 2011

De onzichtbare en Kerstfeest in januari

Ai. Soms zijn er van die weken... Ik had het druk, werd ziek, kreeg het nog drukker en zo hobbelde ik door de dagen heen. Maar nu is het eindelijk weekend! Ik had me voorgenomen om vandaag naar Bazar Bizar te gaan, maar waarom komt het al de hele ochtend met bakken naar beneden? Ik blijf hopen dat ik nog droog de deur uit kan gaan...

Vanochtend had ik eindelijk tijd om aan de slag te gaan met mijn laatste project: het maken van notitieboekjes. De eerste exemplaren verkocht ik op Holy Stitch en nu ben ik bezig met nieuwe.

Voor de boekjes maak ik gebruik van oude kinderboeken. Reacties variëren van 'Oh wat zonde' tot 'Jaaaaa, wat leuk!!'. Ik concentreer me op de laatste groep ;)

Binnen is het donker, buiten is het grauw. Tsja, dan krijg je niet de beste foto's... Ach ja!

Fijn weekend :)

9 opmerkingen:

  1. Fijn! Ik ben zelf al een paar maanden ideetjes aan het verzamelen om notaboekjes op te fleuren/te maken, na mijn laatste examen maandag vlieg ik er weer in!
    Leuk idee trouwens van covers te gebruiken, goeie recyclage ook!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hallo Sophie,
    Goed idee om binnen te blijven craften. Ik ben natgeregend bij de plaatselijke rommelmarkten.
    De boekjes zien er leuk uit!
    Good Luck!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik ben een mix van beide want ergens vind ik het zonde, maar aan de andere kant zijn die notitieboekjes wel echt prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ze blijven leuk leuk leuk! Een tweede leven!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik vind het erg leuke boekjes. Een heel erg leuk idee van je :)
    Liefs, Swaen

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hallo Sophie, wij hebben elkaar vandaag ontmoet op de Swan-market in het Oude Noorden. Ik was helemaal enthousiast over je notitieboekjes van oude kinderboeken. Ik heb zelf nog een hele stapel van die oude boekjes en wist nooit wat er nu precies mee te doen. Ik ben ook zo'n verzamelaar en denk overal nog wel eens ooit iets mee te kunnen, maar ik geef ze graag aan jou. Wil je een keer contact met mij opnemen (ada.holleman@zonnet.nl) zodat ik de boekjes aan jou kan doneren.
    Een vriendelijke groet van Ada

    BeantwoordenVerwijderen