zaterdag 7 mei 2011

Roadtrip

Met vrienden gaan we over een paar weken een 2CV huren - lees: lelijk eendje - voor een roadtrip. Picknickmand mee, fototoestel en een hele dag vol zon... Ik kijk er heel erg naar uit!

Jurkje Modcloth / Schoenen Urban Outfitters / Zonnebril Monki


Vintage jurkje SugarSugar / Zonnebril Monki / Schoenen Swedish hasbeens

Gisteren ging ik de stad in om wat zomerse kleding te kopen, maar ik vond er maar weinig aan. Online is er zoveel meer leuks te vinden! Niet dat bovenstaande allemaal even betaalbaar is hoor, maar fantaseren over outfits blijft leuk :)

Geniet van je weekend!


3 opmerkingen:

  1. zown roadtrip lijkt mij ook wel wat! leuke items.
    fijn weekend:)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een roadtrip lijkt me echt super. En mooie items heb je geselecteerd :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat tweede jurkje is echt prachtig! Fantaseren kan nooit kwaad :).

    BeantwoordenVerwijderen