zondag 22 mei 2011

Mooi & Handgemaakt

Kennen jullie de site Dooreen al? Het is een soort Nederlandse Etsy en je kunt er allerlei handgemaakte, retro en vintage spullen kopen en verkopen. Om je een idee te geven hier een paar mooie dingen die ik vandaag tegenkwam:




Deze gehaakte hartjes zijn te krijgen in de leukste kleuren en zijn gemaakt door Annemarie. Ken je haar blog al?

♥♥♥


Handgemaakte broche. Zo mooi! 

♥♥♥


Moleskine notitieboekje van LittleZ met zelfgemaakte stempel. Lief!
Haar blog is trouwens één van mijn favorieten.

♥♥♥


Geborduurd huisje van Eye-Snacks. Ik ben fan van haar creatieve uitspattingen!

♥♥♥

Happy sunday! Ik hoop dat jullie er net zo van genieten als ik. Ik ben druk bezig met de voorbereidingen voor Holy Stitch en werk mij een slag in de rondte. Nog één week...
Meer over deze creatieve markt lees je hier.  

8 opmerkingen:

  1. Wat leuk, ik ken het nog niet! 'k Ga gauw kijken! Thanx!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke spulletjes, de broche vind ik erg mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke tip, ik kende het nog niet, bedankt!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik kende het nog niet, maar LittleZ wel, is ook een van mijn favoriete blogs :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat leuk, ik ken deze blogs al. Deze blog mag er ook zijn. Erg inspirerend.
    grt, Helmi

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Sophie,wat een lieve post! Dankjewel!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuke dingen, ik hou ook zo van crafty en diy blogs, vooral veel van amerikaanse stay-home-mums :D Haha, die hebben echt tijd te veel! Maar verzinnen daardoor wel heel veel leuke dingetjes.
    Leuk die beurs, Holy Stitch! Ben helaas zelf weg komend weekend anders had ik wel mee willen doen.. :) Is het een jaarlijks iets?

    BeantwoordenVerwijderen