zondag 15 mei 2011

Ik word blij van...

Vandaag stond een bezoek aan Swanmarket gepland, maar ik was superverkouden en op de bank hangen leek een beter idee. Jammer! Ik denk dat het vooral de vermoeidheid was die eruit kwam na de drukte van de afgelopen dagen. Hoe was jullie week? Iedereen die opgaat voor de examens: succes!

♥♥♥ 

 Hier een paar DIY ideeën om happy van te worden:


Dit Project Restyle idee is zo schattig! Oude reislabels, een beetje acrylverf en voila! Gevonden

♥♥♥


Een originele versie van de medaillonketting met krijtbordverf. Cute!
Foto vond ik via OhHelloFriend

♥♥♥


Superorigineel, deze geborduurde kaarten. En natuurlijk niet alleen voor als je gaat trouwen ;)
Gevonden via Fromfraai.

♥♥♥

 Nu duik ik weer onder een dekentje op de bank. Morgen weer een nieuwe dag... Fijne avond!

9 opmerkingen:

  1. Beterschap! (Heb je wel een fijne werkreis gehad?)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. De medaillon met krijtverf is geweldig!!

    beterschap en eet maar wat extra vitamientjes hoor, ben je er zo weer bovenop!

    groet.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Beterschap! En wat jammer dat je niet naar de Swanmarket kon. Ik vind de reislabels echt heel erg leuk, passen mooi aan mijn koffer als ik naar Zweden ga!
    Liefs, Swaen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke dingen! :) En beterschap! xx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. De reislabels zijn echt heel gaaf! :)
    Veel beterschap!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. A Beautiful Mess staat echt vol leuke dingen hé! ;-)
    Veel beterschap!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik wilde ook naar Swan Market, ach, volgende editie beter! ^^

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wow, leuke ideeen! Thanx! En...beterschap! Hopen dat de zon snel weer gaat schijnen!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ooooooh, wat een leuke dingen. Jammer dat je niet naar de markt kon, but there'll be next time ;-)
    Esther.

    BeantwoordenVerwijderen