zondag 1 mei 2011

Holy Stitch

Nog een kleine maand en dan begint craftymarkt Holy Stitch in Leeuwarden. Ik kijk er enorm naar uit! Samen mijn mijn lieve moeder zal ik zelfgemaakte spullen en vintage kleding en accessoires verkopen. Dus zet het in je agenda: 28 en 29 mei! Het is vrij toegankelijk, dus als je in de buurt bent moet je zeker komen kijken!
 

Vandaag heb ik fijn uitgeslapen en na een uitgebreid ontbijt (ik hou van de zondag) ben ik direct aan de slag gegaan met het verzamelen van spullen die ik mee wil nemen naar Holy Stitch. Wat vinden jullie van mijn kaartjes hieronder? Ik gebruikte behang om kaartjes van te maken en een letterstempel. 



Wat hebben jullie trouwens gedaan met Koninginnedag? We zijn naar de vrijmarkt geweest en hebben daarna gefietst en tapas gegeten met superlekkere sangria. Laten we hopen dat het vandaag weer net zo'n zonnige dag wordt!

PS: shopupdate is onderweg... neem hier een kijkje voor alle nieuwe items!

5 opmerkingen:

  1. Geweldig zeg! Die kaartjes/labels zijn heel erg leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zo'n leuke kaartjes!
    Veel plezier op het marktje. Lijkt mij echt zeer fijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Erg leuk, die kaartjes! Jammer dat Leeuwarden nogal een eind is vanuit mij, anders was ik graag een kijkje komen nemen.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leeuwarden is zo dichtbij! 20 kilometer! Maar ik kan niet... Ik ga de zaterdag naar een festival en de zondag een lange tocht van 150 km fietsen ter voorbereiding van de Elfstedentocht :)
    Veel plezier!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat gaaf! Lijkt me super leuk om met zelfgemaakte dingen een kraampje te hebben. Zit ook al een tijdje te denken om in de zomer eens een webshopje te openen.. is dat niet iets voor jou? Een gedeelte met zelfgemaakte dingen?

    BeantwoordenVerwijderen