maandag 30 mei 2011

Happy weekend!

Het was me het weekendje wel... twee dagen fun op Holy Stitch in Leeuwarden! Er was zoveel moois te zien en de sfeer was echt geweldig. Ik heb zoveel leuke mensen ontmoet en werd blij van de vrolijke reacties van alle bezoekers. Bedankt allemaal!!

Ik heb ontzettend veel foto's gemaakt en zal vanavond één deel plaatsen om een overkill aan foto's en vastlopende computers te voorkomen haha. Morgen foto's van mijn eigen 9 m2...



* Laat het weten als ik een foto van je kraam heb gemaakt, dan vermeld ik de link naar je website erbij *




Superveel inspiratie in de cel van Freubelweb (links). De slinger/mobile rechts vond ik zo mooi!
Schattige visjes in de cel van Freubelweb
Geweldig mooie stoelen van Pronkstik

Ik ben zo blij met dit soort initiatieven en heb me voorgenomen om op nog meer crafty markten te gaan staan. Als je tips hebt, laat het me weten!

Liefs!

PS: je hebt nog één dag om aan de Give Away mee te doen...

7 opmerkingen:

  1. Sowhé wat gaaf en inspirerend! Jammer dat Leeuwarden echt te ver is voor een dagje. Fijn dat we mee kunnen genieten via jouw fotoos!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heb nu al spijt dat ik niet geweest ben... Maar Leeuwarden is ook zooo ver :-(. Ben nu al benieuwd naar je volgende 'lading' foto's :-). I like!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh wat is dit super leuk! Is dit elk jaar in Leeuwarden of wisselt de locatie? Lwd is namelijk een beetje ver.. :(

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ooh ik heb echt wat gemist zo te zien en te horen. Mijn zusje heeft zich goed vermaakt. Wat toevallig dat ze precies met jou aan de praat raakte. Via jouw facebookbericht, waarbij ik klikte op 'vind ik leuk', kwam ze op het idee om even heen te gaan. Ik zou toch ook graag naar zoiets willen, dus als je tips voor crafty marktjes hebt, deel ze dan vooral ;). Heb je zelf nog veel kunnen verkopen?

    BeantwoordenVerwijderen
  5. I agree.... twee dagen fun.
    Mooie foto's heb je gemaakt en ook
    leuk dat je de foto van mijn cel heb geplaatst.
    Groetjes en wie weet tot een volgende keer.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuke spulletjes! Je hebt je goed vermaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat fijn dat het top was. Ik heb me ook vermaakt, maar dan met 140 km wind tegen fietsen..
    En ja, eindelijk van de examens af, maandag de laatste gehad. En nu maar wachten op de uitslag. Maar volgens mij ben ik wel geslaagd!
    Liefs, Swaen

    BeantwoordenVerwijderen