zondag 8 mei 2011

Give Away Studio Stationery

Ga jij watertanden van mooi papier, stempels, de Flow papierserie, het uitzoeken van een nieuwe agenda? Word je blij van nieuwe schriftjes, geef je teveel geld uit aan kadopapier (want je zou maar zonder zitten, ha!) en heb je to do lijstjes in alle vormen en maten? Herken je één of meer van bovenstaande, dan ben je vast net zo'n stationeryfreak als ik...

De Give Away van deze maand is je op het lijf geschreven, want deze keer maak je kans op heel veel moois van Studio Stationery! In de webshop van Anke vind je een fijne verzameling papierwaar en stationery van over de hele wereld. Anke heeft zelf voor jullie hieruit twee superleuke pakketjes samengesteld met daarin...

♥ vintage schriftje

♥ stickerset

♥ setje stickynotes





Wat moet je doen om één van deze pakketjes te winnen?

♥ Geef antwoord op de volgende vraag (nieuwsgierig als Anke en ik zijn...): wat staat er zoal op jouw To Do lijstje?

♥ Deelnemen kan tot en met 31 mei. De dag erna maak ik de twee winnaars bekend. Vergeet niet je e-mailadres te vermelden!

♥ De actie is open voor bloggers en niet-bloggers.


Veel succes! Ik duim voor jullie :)

36 opmerkingen:

  1. Wat een supermooie give-away! Ik hou van mooi papier, originele notitieboekjes, schattige stickertjes en noteer mijn hele leven op notitieblaadjes...
    Ik heb verschillende to-do-lijstjes, speciaal voor jullie een kleine inkijk:
    - Ik hou een lijstje met mooie namen bij, voor als ik later kinderen krijg
    - Lijst met boeken die ik nog wil lezen
    - Lijstje met trein-uren
    - boodschappenlijstjes
    - Lijstje met dingen die ik graag nog wil doen

    Je ziet, ik zou het kunnen gebruiken ;)
    mijn e-mail: yashengo@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Echt een super leuke give-away!! Vooral die vintage schriftjes trekken mijn aandacht ;)
    Zelf maak ik veel To Do lijstjes om alles een beetje te ordenen en overzichtelijk te maken. Het To Do lijstje wat nu boven mijn bureau hangt:
    - Schrift kopen + kaften en al mijn losse recepten erin schrijven
    - Kamer opruimen (oej, moet van m'n ouders)
    - Etui naaien
    - Houten huisje voor school verven (handvaardigheid)
    - Klerenkast uitruimen (weg met die winterzooi!)
    Het lijkt me super om al mijn to-do-dingen in een mooi vintage schrift op te kunnen schrijven!
    E-mail: deborahvanputten@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een super leuke give-away! en die schrifjes zijn zo leuk!
    Dit is wat ik op mijn To-Do lijst staat:
    -Foto's op een usb stick zetten.
    -Foto's uit laten drukken in een winkel.
    - Scrap booken
    - Prikbord versieren
    -Plaatjes uitknippen uit bladen.
    -Nagelslakken
    -kamer opruimen (is erg nodig!)
    -Veel fimo dingen maken.
    Dat waren de dingen op mijn To-Do lijst !
    Ik zou het super leuk vinden als zou winnen ! :D
    e-mail: debbiekyv@live.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Best een bijzondere giveaway! Er zitten zeer leuke spullen bij. Je gaat er alleszins iemand zeer blij mee maken. Het maken van lijsten gaat ineens een pak aangenamer worden.

    Mijn to-do-list is altijd veel te lang en gaat van zijn leven nooit afgeraken.
    Enkele hoofdpunten:
    - Haken en breien.
    - Mappen voor belastingen en facturen sorteren.
    - Mailen in verband met bestellingen.
    - Bestellingen afwerken.
    - Zoeken naar nieuwe appartementen.
    - Nieuwe appartementen bekijken en eventueel verhuis beginnen regelen.
    - Alles wat bij huishoudelijke taken komt kijken.
    - Etc. Etc.

    E-mail: eva.vercauteren@telenet.be

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ooh, ik krijg al jeukende handen als ik het nog maar zie.
    Op mijn to-do lijstje voor vandaag:
    - Mijn lessen voor morgen voorbereiden.
    - Twee taarten bakken (kwarktaart en chocoladetaart) voor het afscheid van mijn klasje.
    - Mijn teennagels lakken.
    - Beginnen in mijn nieuwe boek.
    - Mijn kamer verder opruimen/kuisen.
    - Gaan joggen met mijn mama.

    Ik denk dat ik uit mijn vel spring moest ik dit winnen :D
    Mijn e-mail adres: elke.celie@kahosl.be

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een mooie Give-Away!

    Op mijn to-do lijstje een heleboel werkjes, vooral omdat ik binnenkort op een markt sta.
    Dingen die voor mijzelf nog af moeten;
    *lappendeken van mooie stofjes, 200cmx200cm
    *nieuw beddegoed naaien voor ons bed én voor de meisjes.
    *sprei afhaken
    *kinderboek (af)maken

    Oh, wat ga ik duimen voor deze prijs!!

    fijne zondag nog...
    maartje.beijer@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik zal voor de eerste keer meedoen aan een give-away want deze wil ik echt niet missen!
    Mijn lijstje ziet er als volgt uit:
    -deze week veel leren voor de toetsen
    -daarna ga ik mijn schilderij afwerken
    -dan doe ik een fotoshoot in pastelkleurtjes met een vriendin van mij
    -daarna maak ik enkele mode ontwerpen
    -waarna ik er eentje zal uitvoeren
    -zodat ik super voorbereid ben op het toelatingsexamen van mode dat ik in september zal afleggen!
    Liefs
    fauveryckebusch@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een fijne give away!
    Mijn week is druk deze week.
    - leren voor de examens (help!)
    - hobo spelen
    - oefenen met het kamerorkest van school omdat we woensdag een groot optreden in Leeuwarden hebben met het Nederlands Blazers Ensemble
    - werken (tsja, geld blijft nodig..)
    - generale repetitie van de dansuitvoering
    - bruiloft van oom en (bijna)tante
    -en als laatste de dansuitvoering zelf!
    En dan begint de zware tijd voor mij, examens....
    Liefs, Swaen
    swanhilde_kieft@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  9. wat een leuke give away!
    wat ik zoal op mijn to-do lijstje heb staan?
    veel te veel leuke dingen die ik nog allemaal moet uitwerken voor mijn nieuwe project dat deels komende week live gaat ;-)
    beetje een geheim lijstje dus ;-)
    oh en op een ander lijstje staat nog steeds shoppen bij Anke!
    groetjes Maike
    ps. mijn email adres staat op mijn blogger profiel!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mijn to-do is momenteel ruim 30 punten lang; allemaal dingen die nog in onze nieuwbouwwoning moeten gebeuren. Een beetje extra organiseer-materiaal is dus meer dan welkom!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. ohhh zo schoon! ik doe mee!!
    mij lijstje hangt hier op:
    - portugal reis uitstippelen, lezen over Lissabon
    - draagdoek maken voor metekind
    - naar de BiB gaan voor naaipatronen
    - juwelenrekje/kader maken voor mijn juwelen
    - home-sale voorbereiden
    - knope sorteren
    - en zoveel meer..

    groetjes, tieneshandwerk@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ja, ik ben absoluut dol op mooi papier, leuke notitieboekjes, stempels en inpakpapier! Ik probeer de laatste tijd eigenlijk wel een beetje te minderen hoeveel ik ervan koop, want soms vind ik het toch wel een beetje zonde hoeveel papier ik verbruik, maar ik kan het niet helpen, het is gewoon zo leuk.
    Ik maak ook constant to do lijstjes. De laatste tijd staan er helaas vooral saaie dingen op zoals 'vacatures zoeken' en 'sollicitatiebrieven schrijven', omdat ik op zoek ben naar een nieuwe baan. Maar ik heb ook een grote to do lijst gemaakt met 26 dingen die ik wil doen in het jaar dat ik 26 ben, hierop staan dingen zoals parachutespringen, op reis gaan en nieuwe creatieve dingen doen.

    Groetjes, Sylke
    (sylke@debeurs.com)

    BeantwoordenVerwijderen
  13. op mijn to-do lijstje staan veel naai projecten en ook haak projecten, ik wil graag veel tassen naaien en een sprei haken van grannysqaures of hexagons. Ik hoop dat ik win, vind het echt toffe pakketjes.

    xxMarit

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Goh, mijn to-do lijstje krijgt bijna iedere dag een metamorfose. Dit is wat er op dit uiterste moment van de dag op mijn lijstje staat:
    - Een mannen t-shirt omtoveren tot schoon kleedje
    - Luilekker gaan picknicken in het park met vriendinnen
    - Al mijn schoolwerk flink afwerken zodat ik een zomer zonder herexamens tegemoet kan gaan
    - Mijn 22e verjaardag gaan vieren met een gratis optreden van Absynthe Minded
    - De Flow helemaal uitlezen deze maand! En liefst van al nog in het zonnetje ook.
    - Mijn blog weer wat meer leven inblazen.
    - Een nieuwe kamer zoeken in mijn studentenstad Leuven, met veel gezucht...
    - Mezelf elke dag een rustig momentje gunnen. Dit meestal in de badkamer terwijl ik me opmaak. Zo ga ik de dag makkelijker met een glimlach tegemoet. Na een zware (en vooral lange) periode van verdriet en downheid lukt het me elke dag meer en meer om mezelf gelukkig te voelen.
    - Mijn lijstje is oneindig, maar ik hou het graag een beetje realistisch en haalbaar :)

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een geluk dat ik hier per ongeluk verzeild raak... Gave blog en super Give Away! Ik wil er graag voor gaan dus deel bij deze mijn To Do lijst met jullie :-)
    - Een trouwjurk uitzoeken met mijn beste vriendin (en medeblogvriedin), want zij gaat trouwen!!! Oh ja, en vervolgens een outfit voor mezelf!
    - M'n badkamer schoonmaken en verder alle ruimtes in m'n huis eens een 'goede' beurt geven (is altijd zo'n vaag begrip en wordt daarom TE vaak uitgesteld).
    - M'n digitale fotoboek afmaken.
    - M'n foto's eens uitzoeken en sorteren.
    - Me meer verdiepen in de haaktechnieken.
    - Onkruid weghalen tussen de tegels voor m'n huis.
    - Oh help, ik ga helemaal los... Ik ga er onderhand maar mee stoppen, want ik krijg het een beetje benauwd bij alles wat ik nog meer kan bedenken! Genoeg zo?! ;-)
    - Oh ja, nog één dan... m'n auto wassen...dat is ECHT nodig!

    Groetseltjes, Heidi

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een geweldige giveaway!

    Mijn to do list voor vandaag:

    - de opdrachten, die ik morgen moet inleveren, afmaken
    - 2 artikelen lezen

    Mijn to do list voor mijn leven:
    - Alle vijf de continenten bezoeken (nog 2 te gaan!)
    - Naar New York
    - Poollicht zien
    - Meer tijd met mijn familie en vrienden doorbrengen
    - Meer bloggen

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. oooeeeeeh :) nie da ik verwacht dat ik wéér iets ga winnen :) :)maar ik ga toch proberen ;)
    m'n eindeloze to do lijst:
    - mijn schoolwerkjes afmaken
    - cocktails drinken in havana!
    - oefenen, oefenen, oefenen met mijn digitale camera!!
    - maar ook fotootjes nemen met vriend zijn holga-fototoestel
    - deze zomer veel picknicken, bbq-en en lange zwoele avonden met vrienden
    - nog maar wat oefenen maar deze keer op een surfbord zodat ik eindelijk langer dan een seconde recht kan staan!
    - fotoboeken maken
    - mijn handtas afmaken en al die andere naaiprojectjes die hier klaar staan in een mapje
    - de boeken uit mijn boekenkast lezen
    - beck live zien (someone please tell me als ie in de buurt optreedt!)
    - en ga zo maar door ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een mooie boekjes. Op mijn to-do-lijstje:
    - Alle 95 opdrachten in 'Wreck this journal' (van Keri Smith) maken, nog 81 te gaan (klaar op 3 augustus, iedere dag ééntje)
    - Een mooie banner photoshoppen voor mijn blog
    - 'Staal' van Silvia Avallone uitlezen (nog 70 pagina's)
    - Mijn moeder vandaag een knuffel geven
    - Meer genieten van het zonnetje
    - Zorgen dat we het project foutloos inleveren (voor mijn studie)
    - nog stukken schrijven voor het project
    - Verliefd worden

    Liefs,
    Els

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Juist geen To Do lijstje voor mij , proberen los te laten wat moet , moeten al zoveel ...;)

    Fijn weekend ,

    Xx Dani

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Oh, ik heb zoveel te doen en zo weinig tijd!

    - Plakboek maken van alle mooie dingen die ik meemaak.
    - Een weekendje naar mijn opa & oma
    - Leren breien
    - Prinses Maxima een keer in het echt zien :)
    - Een chocoladetaart bakken
    - Vakantie naar Kopenhagen boeken
    - Zoenen op onder de Dom in Utrecht
    - Oh ja, en iets met studeren...!
    - en zo kan ik nog wel even doorgaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Woeps, e-mailadres vergeten: marleendesterke 'apenstaartje' msn.com

    Oh, ik heb zoveel te doen en zo weinig tijd!

    - Plakboek maken van alle mooie dingen die ik meemaak.
    - Een weekendje naar mijn opa & oma
    - Leren breien
    - Prinses Maxima een keer in het echt zien :)
    - Een chocoladetaart bakken
    - Vakantie naar Kopenhagen boeken
    - Zoenen op onder de Dom in Utrecht
    - Oh ja, en iets met studeren...!
    - en zo kan ik nog wel even doorgaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Ah door de drukte van mijn examens heb ik je blog even moeten missen, maar hopelijk ben ik nog net op tijd voor deze give away.. ik houd van notitieboekjes en andere stationery. Echt top give away!

    Wat er op mijn to-do list staat? vandaag is mijn laatste examen, dus heel erg veel genieten. verder ben ik volgende week jarig en omdat ik een mexiaans thema feestje geef moet ik op zoek gaan naar een piñata, plaksnorren en mini sombrero's.
    Daarna ga ik verhuizen en wil ik mijn kamer gaan inrichten dus even op een rijtje:

    TO DO:
    - heel veel relaxen en genieten (veel thee drinken en series kijken)
    - inkopen voor verjaardag doen
    - verjaardag vieren!
    - verhuizen en kamer inrichten

    en als ik dan nog tijd over heb wil ik nog een webshop met DIY dingetjes opzetten.

    zo. dit was het haha. goede give away, ik moest toch nog eens op een rijtje zetten wat ik met al die vrije tijd ging doen.

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Mijn To DO-lijstje:
    - Een spuerleuk verjaardagsfeest houden voor al min vrienden!
    - Nog even doorzetten voor school.
    - mijn stylebook afmaken
    - een fotoserie maken over de kleine dingen in het leven
    - veel met mode bezig zijn
    - genieten van alles om mij heen
    - Dromen over een eigen winkeltje en een reisje naar NY en Londen(L)!
    en nog zoveel meer, maar daar is lang geen plaats voor...!

    xx
    Lysanne
    l.boer@CGBN.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Hoi! Ik was gisteren bij Holy Stitch en je wees me op deze giveaway! Wat leuk!! Dank je.

    Mijn to do lijstje is vrij lang ;-) dus daarom zet ik hier maar een gedeelte neer:
    -zomerhoedje voor baby van vriendin afmaken
    -schoudertas voor vriendin maken
    -roezelrokje voor dochter afmaken
    -maar om het bovneste punteje te kunnen afmaken moet ik eerst m'n lockmachine leren kennen
    -er van uitgaande dat ik die lockmachine dan helemaal ken:
    -héél veel zomerjurkjes en rokjes maken
    -fotoalbums maken, te beginnen bij vier jaar geleden
    -lekker blijven naaien, plakken, prikken én bloggen

    Ik ben te bereiken via mijn blog! devossenburcht.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Wauw, wat ben ik geinspireerd door jou gave cel op de holy stitch en heb het volgende op mijn things-to-do-lijstje:
    * Gave vintagejurkjes spotten
    * Gave vintagejurkjes passen
    * Gave vintagejurkjes kopen :)
    * Heerlijke tekstjes bedenken die in het schriftje kunnen,als ik het win :)
    * Jouw blog volgen.
    * Stempeltjes maken.
    * Vooral eens lekker met je handen werken!

    Heel veel succes!

    Groetjes Rianna
    info@spontaanvastgelegd.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Vanavond lekker eten :)

    Woensdag jarig zijn, taart eten en kado's krijgen!

    Leuke blogs invullen van creatievelingen

    Martsje Broersma

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Yay, leuk, een giveaway!

    Op mijn to do-lijstje staat onder andere:
    - lessen voor morgen voorbereiden
    - scriptieafspraak maken
    - afspraak voor lesbezoek maken
    - aanrecht leegruimen + fornuis schoonmaken (keuken toonbaar maken, eigenlijk)
    - tassen uitpakken
    - aquarium schoonmaken

    Nu ik dit zo typ, kom ik tot de conclusie dat ik eigenlijk helemaal geen tijd heb om vanavond nog blogs te gaan lezen.. *zucht*

    - Margje
    margjedehoog [at] hotmail [dot] com

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Ik ben vandaag bij Holy Stitch in Leeuwarden geweest en heb zo'n lief klein potje thee bij je gekocht, zodoende ben ik ook op je site gekomen, ziet er erg leuk uit en de give away ziet er ook helemaal geweldig uit. Ik ben zelf ook wel heel erg van de vintage, vind het helemaal geweldig!

    Op mijn to do list staat:
    -een aantal notebooks maken met allemaal leuke dingen die ik meemaak, veel foto's heb ik al geprint en ga ik daarin verwerken (staan de foto's niet alleen meer op de computer
    -Wenen en London bezoeken
    -de tuin voor- en achter op orde brengen

    groetjes,
    Annerie
    annerie1978@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Hoi Sophie,

    Vanmiddag in de blokhuispoortattendeerde je ons op deze leuke give-away. Als lerares maak ik helemaal de blits met deze mooie prijs.
    Dus op mijn things-to-do-lijstje staat:
    * Schoolspullen meenemen
    * Huiswerk nakijken
    * Thuis de pasgeboren kwartels eten en drinken geven.
    * Een naam bedenken voor mijn bootje
    * Vrije tijd op het water besteden!


    Leuk je te ontmoeten.
    Groet, Annasita
    annasita@home.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Vandaag was ik naar de Holy Stitch in Leeuwarden met mijn dochters en kwamen we ook bij Sophie haar winkeltje. Wat een leuke spulletjes en omdat ik nog even verder wilde kijken zocht ik de blog op en kwam ik bij deze give away actie terecht. Wat een gelukje en zo kort voor sluitingsdatum.
    Voor deze week staat er, naast de wekelijks terugkerende dingen op:
    een ladekastje zoeken bij de kringloop voor onder mijn tafeltje wat als bureautje dient. Als ik win komt het mooie papier niet in een van de laatjes terecht hoor...die leg ik bovenop om naar te kijken. Succes!

    Annet
    byann@live.com

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Hee, op mijn to-do-lijstje staat:

    - Een ketting maken voor mijn vriendin's verjaardag.
    - Een doosje voor mijn oorbellen versieren met knipsels uit tijdschriften.
    - Kamer opruimen
    - Huiswerk maken
    - Koffer klaarzetten
    - Hopen dat mijn kleren van de H&M nou éindelijk komen ;]

    Dat was het wel zo'n beetje.

    Doei! ;]
    Nynke
    nynke.oosterhaven@gmail.com

    Ps. Ik ben trouwens super blij met de ketting (met het fotocameraatje eraan) die ik bij jou in Holy Stitch gekocht heb. Ik ga hem nog heel veel dragen!

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Wauw, supermooie spullen in de webshop! Ook al win ik misschien niet, in ieder geval bedankt voor het tippen van deze fijne shop! :)
    Wat er op mijn to-do lijstje staat?
    -morgen naar het oudste museum van Nederland, namelijk Teylers in
    Haarlem
    -een macrolens aanschaffen, zodat ik nog meer met mijn camera kan experimenteren :)
    -dauwtrappen met vrienden donderdag ochtend (hemelvaart) + picnik
    -mijn etsy-shop vullen met nieuwe items
    -een XL koffer kopen voor mijn 3-weken-naar-engeland-zomer-vakantie
    Eigenlijk vooral leuke dingen dus ;)
    mail: liekehuiting91(at)hotmail(dot)com

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Ha, ik kan nog net meedoen! Hm, ik heb enkele to-do-lijstjes, maar de belangrijkste puntjes op dit moment zijn:
    - nog een paar tuinkussenovertrekken naaien
    - een badkamermat breien
    - in het algemeen meer haken & breien
    - mijn uitgeleende boeken lezen (of minder boeken in één keer uitlenen, haha)
    - nog een keer gaan picknicken

    mijn e-mailadres: mavieenvert (@) (base) . (be)

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Wat jammer dat ik te laat ben..
    Super leuke Giveaway!

    BeantwoordenVerwijderen