maandag 11 april 2011

Weekendtrip

Zaterdag zijn we vroeg de auto ingestapt richting de Veluwe en we hadden geen beter moment kunnen kiezen. Ik heb in tijden niet zo'n relaxed weekend gehad...


Ik was er nogal aan toe: de laatste weken waren hectisch en het was fijn om twee dagen niets anders te doen dan fietsen, picknicken en een ijsje eten. 



Op Park Veluwe hebben we fietsen gepakt en zijn we naar het oude Jachthuis van de Kröller Mullers gegaan: een gebouw dat ontworpen is door Berlage en vol staat met kunst uit allerlei windstreken. Buiten het gebouw is een theehuis en niets leuker dan met thee en een bende vogels aan de waterrand te zitten :)


Het was wel even wennen: een paar dagen geen blogs lezen haha. Vlak voordat ik wegging heb ik me trouwens ingeschreven voor een wedstrijd op I love Fashion news. De prijs: een eigen webshop! Ik heb niet getwijfeld en heb mij meteen ingeschreven - hoewel ik me tegelijk ook ontzettend opgelaten voel. Je moet namelijk zoveel mogelijk stemmen verzamelen. Oei... Maar ik gooi alle schaamte overboord en wil jullie vragen: zou je alsjeblieft op mij willen stemmen? Je maakt dan zelf kans op 500 euro shoptegoed! Mijn dank is groot :) Meer info over de wedstrijd lees je hier.

17 opmerkingen:

  1. Mooie foto's. En wat een leuke schoentjes!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik zal stemmen! Leuke schoenen :) Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh wat heerlijk,eventjes eruit.
    Natuurlijk ga ik op je stemmen!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Echt heel leuke foto's! En klinkt echt alsof je ervan genoten hebt, good for you!

    x Sabrina

    http://vitalitijd.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Manon! Wat een mooie foto's!
    En wat heb je eigenlijk ook een leuke blog!!
    Nu eerst bij m'n favorieten zetten;)
    Ik heb op je gestemt hoor!
    Liefs Imke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Zaaaalig, alleen maar picknicken, ijsjes eten en theeleuten. Deed je vast goed. Ik ga op je stemmen hoor :)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. ziet er inderdaad heel rustgevend uit, heel mooi! xx

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ziet er zalig uit, ik wil daar ook eens naartoe! Mijn stem heb je!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. I adore your white oxfords! Such a pretty looking place for a weekend getaway...it looks so peaceful!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. wauw wat een mooie foto's!
    ahw wat leuk dat je vaak kijkt!

    Wil je op Marloes en mij stemmen?
    http://www.fotowedstrijd.nl/fotos/info/id/17323/

    BeantwoordenVerwijderen
  11. ja de veluwe is prachtig! en ik ga gelijk stemmen. ik zit ook na te denken over een webshopje, met eigen gemaakte dingetjes haha.. maar het is allemaal best lastig dus fijn als je zoiets wint!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Een weekendje weg is heerlijk, en zeker met zulk mooi weer! Je hebt er leuke foto's bij gepost :)
    Liefs, Swaen
    p.s. Ik heb op je gestemd :)

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ben gek op de Veluwe (& Kroller Muller). Ziet er heerlijk uit! Ik ga even stemmen.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Altijd leuk zo'n ontspannen weekendje weg :)
    Ik vind je schoenen echt prachtig, moet ik ook hebben :D

    BeantwoordenVerwijderen