donderdag 7 april 2011

Zomertijd


Zijn deze klokjes niet superschattig? Ik kwam ze tegen toen ik op zoek was naar materiaal om kettingen van te maken en was meteen verkocht! Een lange ketting eraan gedaan en sindsdien draag ik ze elke dag (niet samen natuurlijk ahum... hihi). Het stofje op de foto is trouwens van een jurk die ik op de rommelmarkt vond. Een mooi jaren '70 exemplaar met pofmouwen, hooggesloten kraag en een rok op kuitlengte. Kortom, er zijn echt wat aanpassingen nodig. Maar de stof is in ieder geval superleuk! Toch? Wordt vervolgd...

10 opmerkingen:

  1. Mooi mooi en mooi! ;-) Waar vond je die klokjes?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super lief stofje en
    grappige klokjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Superleuk!! Ben benieuwd wat je van het jurkje gata maken. Ik heb zo ook nog een paar projecten liggen...

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke klokjes! Ben ook zeer benieuwd naar wat je van het jurkje gaat maken, het stofje ziet er al goed uit in elk geval!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Het stofje ziet er in ieder geval al veelbelovend uit, ik ben ook benieuwd naar het kleedje! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wauw die klokjes zijn super!
    Ben benieuwd naar je jurkje inderdaad!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ze zijn echt super, die robot! Wauw! En het stofje is ook erg lief ♥

    BeantwoordenVerwijderen