donderdag 28 april 2011

Studio Soil

Sinds een paar dagen is Studio Soil online: een heel fijne en mooie nieuwe webshop. Al maanden schreef Lisette over de vorderingen op haar blog HandMaidLiset. En haar harde werken is beloond!


Het idee achter Studio Soil vind ik zo mooi: in haar webshop kun je terecht voor 100% groene items die handgemaakt, vintage of gerestyled zijn. Met alle mooie materialen en kleuren op de site is het een feest om door te klikken. Ik ben zelf helemaal verliefd op het speldenkussentje rechtsonder: zo schattig!

♥♥♥

PS: heb je SophieSweetVintage al gevonden op Facebook? :)

8 opmerkingen:

  1. Wat een geweldige webshop!
    Het speldenkussentje is inderdaad erg leuk, net als de knopen!
    (Ik heb een fascinatie voor knopen)

    Ik had jullie nog niet gevonden op Facebook .. maar nu wel. Meteen maar op de 'ik vind dit leuk' button geklikt!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke blog heb je zeg! Ik ga je volgen :)


    x
    A new pair of vintage boots

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh een toffe webshop inderdaad!
    Ik vond het bij primark ook erg moeilijk om mooie kledingstukken te vinden, ik vond wel leuke dingen in de winkel maar als ik dan ging passen was het het vaak net niet. Maar ik heb mij voornamelijk uitgeleefd in het ondergoed/pyama/kousen departement. Was ook al lang op zoek naar een jeansjasje en dat heb ik er dan wel weer goedkoop kunnen scoren, zeer tevreden thuisgekomen dus ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik had er al eens even rond gekeken! Erg leuk :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ook weer een mooie vondst. Ik ga daar ook nu even naar kijken.

    BeantwoordenVerwijderen