woensdag 20 april 2011

Rommelmarkt

Flink wat maanden geleden vond ik deze kraagjes op een rommelmarkt. Ik nam ze mee, maar thuisgekomen wist ik niet goed waarvoor ik ze zou gebruiken. De witte is een kindermaatje (had ik al wel gezien natuurlijk, maar ik dacht: staat vast leuk op een shirtje - ik weet alleen nog niet welke hihi) en het zwarte kraagje is zo fragiel dat het me moeilijk leek deze op te naaien zonder zichtbare steekjes.




Afijn, het witte kraagje laat ik nog even voor wat het is, maar de andere heb ik vandaag al een nieuwe bestemming gegeven. Alles dat ik nodig had waren: een tang, twee ringetjes, een slotje en jasseron.

Hier het resultaat:



Wat vinden jullie ervan?

Fijne avond! X


PS: heb je al gereageerd op de Give Away?
PPS: de wedstrijd van ILoveFashionNews duurt nog twee dagen. Zou je op mij willen stemmen? Je maakt dan zelf kans op 500 euro shoptegoed :) Dankjewel!!

18 opmerkingen:

  1. Wat een geweldig idee!

    Ik heb zelf onlansg ook wat van deze kraagjes weten te scoren, en ik gebruik ze voor zwarte vintage jurken, om ze een jaren 30 touch te geven!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super! Ik heb laatst zitten proberen om zo'n soort ketting van een stuk stof te maken, maar dat ging niet zo soepel. Dit kraagje lijkt er wel voor gemaakt!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Kei goed idee! Ik wil wel eens een foto zien wanneer je het draagt!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuk idee, ben benieuwd hoe hij je staat! Ik vind hem top :)
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh dat heb je echt superleuk gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wauw prachtig! Dat kantmotiefje is echt heel mooi. Liefs

    BeantwoordenVerwijderen