maandag 25 april 2011

Pasen

Vandaag zette ik om half 8 de wekker, zodat ik dit keer eens op tijd zou zijn als de rommelmarkt zou beginnen. En dat voor een vrije dag...



Gisteren kwam onze familie hier eten en en het was supergezellig! Voor het eerst had ik mijn nieuwe vintage jurkje aan en ik ben er helemaal happy mee :)



Vanmiddag staat Blijdorp op de planning, samen met mijn kleine nichtje! Ik gok dat het er druk zal zijn en daarom gaan we wat later in de middag. Eerst de markt afstruinen en hopelijk met een overvolle tas weer naar huis. Ben ik tenminste niet voor niets zo vroeg opgestaan ;)

Liefs!

13 opmerkingen:

  1. Dat klinkt allemaal heerlijk, geniet!
    jurkje is top!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super leuke foto's (en het jurkje is ook enig!)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je ziet er mooi uit. leuk jurkje :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hij staat je erg goed, superleuk jurkje!

    Ik hoop dat je wat schatten op de rommelmarkt hebt gevonden, benieuwd naar de foto's. Ik ben gisteren naar een rommelmarkt geweest, maar ik vond vrijwel niks. Jammerdebammer.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Klinkt als een leuk weekend! En wat een leuk jurkje!
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Super mooi jurkje! Staat je heel goed!
    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. superleuk jurkje! zeker in die laatste foto, echt vintage hoe je daar poseert :)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooi!! Dat jurkje staat je goed!

    BeantwoordenVerwijderen