dinsdag 19 april 2011

Nadinoo Lookbook

Deze foto's van Nadinoo vond ik zo mooi! Ik krijg ontzettend veel zin om morgen naar het park te gaan. Ik heb me voorgenomen om vroeg op te staan en veel werk te verzetten zodat ik 's middags een rondje kan fietsen.




Deze week heb ik trouwens het huis voor mij alleen. Gevolg: veel te veel achter de computer zitten haha. Gelukkig wordt er aan mij gedacht en kwamen mijn ouders en een vriendin langs - bang dat ik eenzaam en alleen zou wegkwijnen gok ik. We hebben het enkel over één ding gehad: mijn neefje! Hij is zondag geboren en een superlief kereltje!

Geniet van de mooie lentedagen deze week :)

7 opmerkingen:

  1. Mooie foto's!
    En proficiat met je neefje! :)

    x Sabrina

    http://vitalitijd.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Inderdaad, wat een prachtige foto's! En weer een toffe blog ontdekt :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. You look like Lily!!! Top model to be :)

    Great photos.

    xo Charlotte
    www.thefashionguitar.com

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige foto's, zo dromerig!
    Ik ben gek op dit weer, heb nu al weekend en kan dus lekker genieten!
    Liefs, Swaen

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooie foto's! Ik ga zo ook maar eens richting park (of bos eigenlijk). Fijne dag!

    BeantwoordenVerwijderen