zondag 17 april 2011

Ik word blij van...

...DIY! Hier een lijstje met moeilijke en minder moeilijke ideeën om je zondag mee te vullen. Have fun!

♥♥♥


Envelopboekje om aan je lief te geven via Oh, hello friend 

♥♥♥


Hoera voor mooie printjes! Lijkt me een leuke manier om foto's op te hangen :)

♥♥♥



Stempels maken voor gevorderden is dit en ik ben jaloers! Wat een superidee :)


♥♥♥


De jaren '60 beehive is één van mijn favoriete kapsels, maar echt goed lukt het mij nooit. Carrie van Wiswishwish maakte een tutorial van haar versie. Kijk hier voor het filmpje.

♥♥♥


Op blog Incolororder zag ik een tijdje terug deze 'scrappy packaging tutorial'. Cute!

♥♥♥

Mocht je nog tijd over hebben na een middag creatief bezig zijn, zou je dan nog naar deze site willen gaan om op mij te stemmen? Dankjewel

Fijne dag!

12 opmerkingen:

  1. Leuke ideeën! Vooral dat envelopboekje en die stempels. Mooi! Krijg gelijk zin om aan de slag te gaan! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke en inspirerende ideeen! Zondag is inderdaad echt zo'n dag om heerlijk creatief bezig te gaan zijn (hoewel het met dit warmere weer natuurlijk ook wel erg lekker is om erop uit te gaan).
    Ik heb trouwens op je gestemd!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. die scrappy packaging tutorial is heel erg leuk. Ik ben vaak nogal inspiratieloos als ik iets moet inpakken.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Such lovely crafty items! That stamp is so cool!! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. leuke keuzes: die twist en grip is anders echt makkelijk: is mijn lazy hairdo eigenlijk: gewoon haar samen rollen en vastzetten !

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Die knijpers zijn een leuk idee!
    Dankjewel :D Jij dit weekend veel plezier in Leeuwarden!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Fijne post!
    Ik ben helaas een ramp met kapsels, dus zo'n beehive zal er bij mij niet snel inzitten!
    Volgens mij kan he hier aan de kuleuven trouwens zo'n stempels maken! Wij hebben hier een 'fablab', waar een lasercutter staat die we kunnen gebruiken voor maquettes uit te snijden. Je moet dit jaar enkel je materiaal betalen en niet voor het gebruik van de cutter, dus misschien moet ik ook eens zo'n stempeltjes laten maken daar!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik krijg helemaal zin om zelf te gaan DIY-en, terwijl ik dat eigenlijk slechts bij hoge uitzondering doe. Dat envelopboekje is supermooi!

    BeantwoordenVerwijderen