dinsdag 12 april 2011

Give Away Redress Vintage

Twee zussen die samen een webshop beginnen - stiekem lijkt me dat ook helemaal geweldig! De zussen van Redress Vintage zijn gek op vintage en hun webshop is ideaal als je op zoekt bent naar mooie printjes, zomerse jurkjes en grappige accessoires. Een paar van mijn favorieten op een rijtje:



Leuk nieuws: deze maand maak je kans op een schattig gehaakte tas van Redress Vintage!





Wat moet je doen om de Give Away te winnen?
 
♥ Breng een bezoekje aan de webshop en vertel hieronder wat volgens jou de ideale aanvulling is voor je lenteoutfits.

♥ Deelnemen kan tot en met 29 april. Vergeet niet je e-mailadres te vermelden!

♥ De actie is open voor bloggers en niet-bloggers.


Ik ben benieuwd naar jullie reacties... Veel succes!

17 opmerkingen:

  1. Oh,ik wil wel meedoen!
    Ik denk dat mijn vrouwelijke vormen goed zullen passen in de jurk met felle bloemen ;-)
    De blauwe stipjes rok van hierboven vind ik ook erg mooi!
    Eigenlijk is alles leuk, en betaalbaar.

    fijne dag.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke winactie!
    Ik zou wel eens een jumpsuit willen, lijkt me alleen onhandig als je heel erg nodig naar de wc moet ... maar het blijft er wel leuk uitzien met een riempje erop ofzo.

    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Geweldig!
    Ik zit al een tijdje te azen op het gestippelde tennis jurkje, maar ook het super lieve zachtblauwe jurkje...
    :)
    Groetjes Nikki

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een leuke give-away!
    http://redress-vintage.nl/shop/grote-aktetas/ deze aktetas zou perfect zijn. Ik ben gek op vintage tassen en deze heeft dan ook echt mijn hard gestolen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik vind (http://www.bloglovin.com/m/1902008/205021854/a/0/aHR0cCUzQSUyRiUyRnNvcGhpZXN3ZWV0dmludGFnZS5ibG9nc3BvdC5jb20lMkYyMDExJTJGMDQlMkZnaXZlLWF3YXktcmVkcmVzcy12aW50YWdlLmh0bWw=) deze helemaal perfect! Lekker vrolijk, daar houd ik wel van!
    Liefs, Swaen

    BeantwoordenVerwijderen
  6. ik woon niet in NL, kan ik wel gewoon meedoen?

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dit zou voor mij de perfecte aanvulling zijn:
    http://redress-vintage.nl/shop/a-lijn-jasje/

    email adres: Lindsaycillessen@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wauw, bedankt voor de tip. En wat een mooie site (een van de mooiste die ik ooit heb gezien! complimenten voor de dames en het design bureau!). Ik vind de gipsy rok het mooist en als ik niet al door mijn online-handgemaakt-vintage-kleding-koop-rantsoen heen was had ik hem nog besteld ook (staat dus op mijn wensenlijstje ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Moet ik hebben! Wat een zalig tasje!! Wat een geweldige give-away weer :).

    Mooie webshop trouwens. Dit jasje zou een leuke aanvullig op mijn garderobe zijn: http://redress-vintage.nl/shop/zwart-wit-jasje/
    (cleolidewij@gmail.com)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuk!
    Ik heb ook mijn eigen webshop,

    www.musthavefashion.nl / www.musthavefashionblog.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hee. Bedankt voor je lieve comment!
    Wat een superleuke blog heb je toch, ik heb ook even in je webshop gekeken.. Echt heel erg leuk joh! Thanks for sharing!

    Het lijkt me heel leuk om mee te doen aan de give-away!! Mijn ultieme aanvulling op de lenteoutfits is deze tas:
    http://www.asos.com/River-Island/River-Island-Vintage-Across-Body-Bag/Prod/pgeproduct.aspx?iid=1536214

    Mijn e-mail: c-herelle@live.nl
    With love, LACCHERELLE

    BeantwoordenVerwijderen
  12. die bruine satchell bag is echt awesome x

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Super winactie!
    deze kan niet ontbreken bij je lenteoutfit!
    redress-vintage.nl/shop/rieten-clutch/
    mooi vintage en handig om zo je zonnebrand en zonnebril in optebergen toch? :)
    x-judith-x@live.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ik doe graag mee, want eigenlijk zou alles een perfecte aanvulling zijn op mijn lente :D

    veratalens@live.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen