zondag 3 april 2011

Fotowedstrijd XKieke

Oh my... het was gisteren nog zonniger dan verwacht! Ik had het de laatste dagen erg druk en het was fijn om weer eens een rustig dagje te hebben. Van wandelen over het strand, tacochips met guacamole en een ijsje toe werd ik weer helemaal happy en relaxed!

Herinneren jullie je nog de Give away van XKieke? Voor de niet-winnaars onder ons: tot 1 mei is er een wedstrijd op de site van XKieke en maak je alsnog kans op o.a. de tas The Photographer van One and the same. Hoe? Door Bambi zo origineel mogelijk op de foto te zetten. Je maakt zo kans op verschillende items uit de webshop! Ik heb nog geen plan in mijn hoofd, maar ga zeker een poging wagen.

Een verzameling Bambi's bij elkaar, gevonden via N.E.E.T. Magazine


Meer info over de Bambi fotowedstrijd vind je hier.


Fijne dag allemaal!

4 opmerkingen:

  1. Lekker hè zo'n dag!

    Wat een mooie foto, ik vind de kleur van het kastje en de vogeltjestakken helemaal geweldig.
    (ik heb zelf een 'paastak' staan met drie vogeltjes, ik dacht dat is genoeg, maar uh..ik ga er nog wat bij doen...! supereffect)

    fijne zondag

    BeantwoordenVerwijderen
  2. heerlijke en vrolijke kleuren heeft die foto!

    Ik ga zeker meedoen met de wedstrijd!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ja zo leuk! ik heb veel van die canvas tasjes thuis liggen en ik vond het idee van de camera tas heel erg leuk, maar de uitwerking niet zo mooi. dus ik ga hem namaken, maar dan met mijn eigen analoge camera als voorbeeld!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dankje ^^
    In leeuwarden! Blokhuispoort,een oude gevangenis. Op 21 April geloof ik maar ik kan er nog niks vinden over op internet :s

    BeantwoordenVerwijderen