dinsdag 1 maart 2011

Two lovebirds

In oktober vorig jaar zijn mijn lief en ik getrouwd en elke week is er wel een klein dingetje waardoor ik weer terugdenk aan die geweldige dag. Een vriendin had twee lieve cadeautjes gemaakt: F. kreeg een Speculaasharten-diy-pakket en ik een tortelduifjes-diy-pakket! Hoe schattig en lief is dat??

Er zijn wat maanden overheen gegaan, maar eindelijk kwam ik eraan toe om ze te maken (nadat ik mijn eigen naaimachine heb gekocht en met de hulp van mijn lieve moeder)!

  

In het doosje zaten lapjes katoen en een stap-voor-stap-handleiding om deze twee lovebirds te maken. Ik ben helemaal verliefd op de stof...

 

Zijn ze niet superschattig??


12 opmerkingen:

  1. Ah! Ze zijn schattig en ook mooie stofjes.
    Wat een leuk idee zeg, van je vriendinnetje!

    x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een lief en origineel cadeau!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. heel goed gemaakt - superromantisch

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ze zijn super! En wat een geweldig idee zeg.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooie stofjes, ze zien er schattig uit zeg! Helemaal leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ze zijn erg mooi geworden en het zijn hele mooie stofjes ! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat schattig, mooie stofjes zeg. En ook een erg leuk cadeauidee :)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat schattig! Ik ga in augustus trouwen en kijk er zo naar uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Oh wat leuk! Ze zijn echt mooi geworden, en prachtig stofje inderdaad!

    BeantwoordenVerwijderen