woensdag 9 maart 2011

Swan Market

Dit weekend was er SwanMarket in Rotterdam en het was er werkelijk superdruk! Heel de stad leek uitgelopen om al het moois te bewonderen, te kopen en te proeven. Echt een aanrader om naartoe te gaan (de volgende editie is op zondag 3 juli)!

Bij één van de kraampjes kwam ik Miranda tegen van Puur Anders. Zij verwerkt oude foto's tot sieraden. Ik was helemaal verliefd op dit idee! Ik heb veel dierbare foto's van mijn oma en het lijkt me mooi om die te laten verwerken tot iets dat je altijd kan dragen.




Ik was nog aan het twijfelen of ik mijn camera mee zou nemen toen ik op weg ging, maar ik voel me altijd zo opgelaten als ik ermee rondloop en heb niet het lef om als een journalist foto's te maken. Mijn minder goede bloggerskant dus haha. Maar ik heb nu wel weer wat nieuws ontdekt toen ik op zoek was naar voorbeelden van haar werk: ik wist dat ze een website had omdat ik haar kaartje had meegenomen, maar ik kom er net ook achter dat ze een blog heeft! Meer moois vind je hier.

16 opmerkingen:

  1. Wauw wat origineel, zoiets heb ik nog niet eerder gezien. Ook een leuk cadeauidee... Jammer dat je geen foto's van de markt zelf hebt, was ik wel benieuwd, maar ik zou dat ook niet zo goed durven fotograferen hoor haha.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dankjewel :D Heel lief
    En dat is echt een leeuk idee!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtig en symbolisch idee!

    (En jammer dat je geen camera bij je had, ik had graag wat kiekjes gezien ;))

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat leuk mijn werk terug te vinden op jouw mooie blog! Bedankt,

    Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een prachtig idee, zo kun je altijd foto's van dierbaren bij je hebben. Leuke naam trouwens, SwanMarket :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een mooi idee. Heel origineel.

    Volgende keer ga ik ook naar toe. Het werkt volgens mij ook heel inspirerend zo market.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuk, mooie manier om iets dierbaars mee te dragen ! ga zeker even op haar blog spieken ,thanks voor de tip :)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Erg bijzonder en speciaal om een foto te verwerken in sieraden. Een erg mooi idee! Ik vind sieraden ook echt geschikt voor herinneringen, vind het altijd mooi als er een verhaal achter zit.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wow, dit vind ik echt super!
    Bedankt voor de tip!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een mooi product! Thanks voor de tip!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een superleuk idee, zou er echt graag een willen hebben!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hey! Echt te gek dit, mooi en lief. Ik heb trouwens een give away...misschien zit er iets voor jou tussen. Groetjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat leuk, een stukje over swan market en de leukste deelnemers...
    Volgende keer gewoon die camera mee!! :-)

    Trouwens, we hebben een extra editie ingelast, dus kom 15 mei gezellig met zijn alle naar de swan market.
    xx

    BeantwoordenVerwijderen