donderdag 3 maart 2011

Ik word blij van...

♥ DIY inspiratie


Superhandig, cute én zelf te maken: kleine notitieboekjes via Papernstitch.


♥ Lente collecties

Sinds ik twee jaar terug voor het eerst een collectie van Steve Alan zag was ik helemaal verkocht. Dit keer moest ik bij het lookbook denken aan Boardwalk Empire. Zo mooi! 


Tumblr



Lief! Foto vond ik hier.


Online magazines


De nieuwste editie van N.E.E.T Magazine is uit! Ik kan er zo blij van worden en raak enorm geinspireerd door alle foto's, interviews en links. Zelfs de advertenties zijn leuk! Kennen jullie nog andere online tijdschriften? Tell me!

12 opmerkingen:

  1. En van de lente die in de lucht hangt! :)

    x Sabrina

    http://vitalitijd.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  2. leuk! ik heb net een DIY voor notitieboekjes op mijn blog gezet! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heerlijk, die DIY inspiratie dingen =)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ow ow, je kan niet genoeg krijgen van je eigengemaakte dummies!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. ik ken niet echt online tijdschriften, omdat ik liever iets echt in handen heb. alles komt dan beter tot zijn recht naar mijn mening. maar ik lees wel altijd even het online magazine van de asos, altijd leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ga 't online magazine meteen bekijken! Thanks voor de tip!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi!
    Bedankt voor je reactie :-) Ik moet een voorbeeld nemen aan jou vele activiteiten op Blogspot! De noteboekjes zijn een erg cool idee.
    Grtjs Marieke,

    BeantwoordenVerwijderen
  8. kleine schetsboekjes maken me ook blij - net over gepost!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Bedankt voor de tip van de boekjes!

    BeantwoordenVerwijderen