woensdag 23 februari 2011

Photobooth love

Tijd dat ik de blogstilte eens verbreek... Ik was ziek de afgelopen dagen en van bloggen kwam dus niet zoveel. Ik ben zo klaar met de kou, 's ochtends in het donker fietsen en verkouden zijn. Tijd voor de lente!

Vanochtend had ik eindelijk weer eens tijd om het internet af te struinen. Op Squareamerica vond ik een grote verzameling pasfoto's gemaakt in fotohokjes. Vintage foto's vind ik super, maar vintage portretfoto's zijn helemaal geweldig!





Zijn die twee laatste jongetjes niet grappig? Hihi. Fijne dag vandaag!

PS: Als je de Give away van deze maand nog niet hebt gezien, neem dan meteen een kijkje. Aan het einde van de week kies ik twee winnaars :)

16 opmerkingen:

  1. Super leuk zulke foto's! Ik heb laatst een aantal van mijn oma gekregen, en ze zijn echt zo leuk!
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  2. superleuk die foto's :D en die twee laatste jongetjes zijn adorable!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Goed om te horen dat je weer beter bent! ziek zijn is echt niet leuk!
    Leuke foto's!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk om te zien die foto's, doet me denken aan de film Amélie!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk! Die collectie is geweldig! Toevallig kwam ik deze week de fotograaf Irina Werning tegen (voor link, zie mijn blog) die vintage foto's heeft gepakt en ze 30 jaar later heeft nagespeeld, met dezelfde hoofdrolspelers. Heel bijzonder.

    Ben je helemaal opgeknapt, of komt dat pas weer als de zon echt gaat schijnen?

    BeantwoordenVerwijderen
  6. lol - heel grappig en leuk, ben ook gek van die oude vergeelde foto's!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een mooie reeks foto's! Echt een geweldige vondst! Dank voor je leuke comment op mijn blog trouwens :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoop dat je weer helemaal bent ongeknapt!
    GAVE FOTO'S!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hihi leuke foto's! Ik ben ook ziek geweest, en nog steeds. Goed dat je weer beter bent. Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat mooi zeg van die oude portret fotos! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. ja heel leuk! ken je dan laphotocabine.com ook al? een online fotohokje met vintage effect!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat leuk van die fotootjes!! Al die verschillende gezichten naast elkaar geeft een leuke effect. En dat jongetje is echt super schattig.. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  13. doet me altijd aan amelie poulain denken.

    BeantwoordenVerwijderen