maandag 7 februari 2011

Ik word blij van...


♥ Swedish Hasbeens


Supermooi vind ik deze 'posters' van de nieuwe collectie! Ik heb erg lang gespaard voor mijn eigen zweedse klompjes, dus nieuwe exemplaren zitten er voorlopig niet in. H&M maakte me trouwens héél even blij met de aankondiging dat ze gingen samenwerken met het Zweedse merk, maar helaas gaan ze maar tot maat 40 en laat ik nou net maat 41 hebben... :(


Orla Kiely



Is dit telefoonhoesje van Orla Kiely niet supercute???


♥ Crafty markten



De nieuwe editie van Holy Stitch! wordt op 28 en 29 mei gehouden in de oude gevangenis in Leeuwarden en ik heb mijn eigen cel gereserveerd! Ik zal vintage kleding meenemen en zelfgemaakte creaties. Dus noteer het alvast in je agenda :)


Vogeltjes

Over die eigen creaties gesproken... Vrienden van ons hadden een supermooi geboortekaartje gestuurd nadat ze hun prachtige dochtertje mochten verwelkomen. Ik heb geprobeerd een passend stempeltje te maken voor een cadeautje: een mus met de tekst 'with love' :)


Goed nieuws: morgen komt er weer een Give Away aan. En blogger of niet, iedereen kan meedoen! 
Fijne avond Xx

7 opmerkingen:

  1. Dat telefoonhoesje is idd echt super!
    Ben benieuwd naar je give away :)

    x Sabrina

    http://vitalitijd.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wauw wat een mooi geboortekaartje ja, origineel ook!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Noooo dat meen je niet? Gaan de H&M Hasbeens maar tot 40?! Wat is dat nou voor idioterie. Heel de wereld weet dat juist de kleinere maten blijven liggen >:O

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oei, nou ik wordt hier ook blij van! En erg leuk die gemaakte stempel, ik heb ook spulletjes en ga het binnenkort zelf proberen.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ahhh, wat leuke stempel! Prachtig!

    x

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Supermooi geboortekaartje!! En de zon schijnt vandaag ook echt!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel leuke selectie, ik word er ook blij van :)
    Orla Kiely is echt super he!

    BeantwoordenVerwijderen