zaterdag 1 januari 2011

Winnaars Give Away #5 #6 #7

De laatste Give away van 2010...

 


Het leek me het leukst om de cadeautjes te verdelen en dat betekent dus drie winnaars! De gelukkigen zijn geworden:

♥ Epaulette shoulder jewelry studded brooch: Heis
♥ Camee crème necklace ketting: Marijke
♥ 60s mod Owl bronze ketting: Melissa

De e-mails zijn al naar jullie onderweg. Heel veel plezier ermee!

En mocht je niet bij de lucky ones horen... jezelf een cadeautje geven vanwege de start van het nieuwe jaar lijkt me een heel goed voornemen.

Ik wens jullie allemaal een supermooi nieuw jaar toe.

Heel veel liefs!!

15 opmerkingen:

  1. Voor jou ook een heel mooi jaar gewenst!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gefeliciteerd voor de gelukkigen en wens jou ook een heel goed jaar toe , inderdaad jezelf af en toe verwennen is een goed voor nemen ;)! heb een toevallig een super gave klok gisteren gekocht zal hem op mijn blog plaatsen ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. GEWELDIG GEWELDIIIIGGG!!!
    Ik had de meest rotte twee weken van 2010 dus dit heeft het zeker nog een beetje goed gemaakt! Enorm blij ermee :)

    Dankjewel!
    Voor iedereen hier : geniet van 2011!

    M

    BeantwoordenVerwijderen
  4. De moooiste ketting ever yaaaaaaaaaaaaaayy!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Sophie,

    Ik wens jou een heel fijn 2011 toe! Leuk idee van jou die give away. Jammer zeg dat de camee weg is. Je moet eens op mijn blog kijken. Daar staat ook een hele mooie.

    gr. http"//vintagelein.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Helaas. Gefeliciteerd ladies!
    En jij ook een super mooi en gezond 2011!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wow dat zijn mooie items!
    nog gelukkig nieuwjaar!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hi Manon, gefeliciteerd, je bent met je neus in de boter gevallen want ik geef m'n Stylish Blogger Award door aan jou! Ik vind je blog zo mooi en inspirerend. Neem n kijkje op mijn site voor de ophalen van de award! Groetjes Imke

    BeantwoordenVerwijderen
  9. suuuupercool! dat schouderding is echt VET! gefeliciteerd aan de winnaars en een gelukkig nieuwjaar!

    bedankt voor je reactie op m'n blog btw :)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Het juweel staat me prachtig :) ik doe nog wel een blogje binnenkort over men aanwinst ;-) dankjewel! xxx

    BeantwoordenVerwijderen