zaterdag 1 januari 2011

Winnaars Give Away #3 en #4

Happy new year! Het jaar begint meteen goed want ik kan weer twee mensen blijmaken :) De winnaars van Give Away #3 en #4 zijn namelijk bekend. Wie o wie zijn de lucky ones? Drums please...




Winnaar van 50 euro shoptegoed van Doortje Vintage is: Inspire-theworld.
Een mailtje is al naar je onderweg. Ik wens je heel veel shopplezier en ben benieuwd naar wat je uiteindelijk gaat kopen!



De winnaar van deze mooie tas van Vintagestore is: The lady.
Ik heb je inmiddels een e-mail gestuurd, dus kijk snel in je inbox!

Later vandaag maak ik de winnaars bekend van de laatste drie Give Away's. Spannend!!

3 opmerkingen:

  1. Gefeliciteerd meiden!

    Happy new year!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ge-wel-dig! Ik heb nogal chance tegenwoordig! Bedankt, ben er superblij mee! XXX

    BeantwoordenVerwijderen