maandag 24 januari 2011

Stylish blogger award



Onlangs kreeg ik van drie lieve bloggers (Creationwest, xxmieyou, Rose et Jaune) een award. Ik vind het heel lief dat jullie aan mij gedacht hebben. Dankjewel! Bij deze tag is het de bedoeling dat ik een aantal dingen over mijzelf vertel die jullie nog niet wisten. Komt 'ie!

♥ Sinds twee weken probeer ik Italiaans te leren. Vooralsnog ben ik nog niet verder gekomen dan een paar zinnen haha. Maar een nieuwe taal leren blijft leuk!

♥ Ik wil héél héél hééél graag een teckel. Ze zijn zo leuk!

♥ Ik ben een ietsiepietsie (...) slordig. Als ik bijvoorbeeld 's ochtends moet kiezen wat ik die dag aantrek eindigt altijd de helft van mijn kledingkast op bed en  reken maar dat ik het soms pas 's avonds weer opruim... Herkenbaar??

♥ Boekhandels zijn mijn favoriete winkels. Ik kan er uren rondlopen en me verbazen over al het moois dat er geschreven is.

♥ Sinds kort maak ik stempels. Gutsen is mijn nieuwe hobby!

♥ Ik woon in een jaren '30 woning en ondanks al het gedoe dat een oud huis met zich meebrengt (er moet altijd wel iets geschilderd of vervangen worden) voel ik me er supergelukkig.


Ik geef de award graag door aan de volgende bloggers:



Liefs!

10 opmerkingen:

  1. Leuk om dit te lezen zeg! En, hoe bevalt je nieuwe camera?

    Liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Superleuk om wat meer over je te weten!
    Teckels zijn zo schattig!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ciao bella, come stai?
    Ti scrivo in italiano, perché devi esercitarti di più! Forse dobbiamo parlare italiano la prossima volta, sono curiosa di sapere la tua conoscenza linguistica.... ;-)
    A dopo!
    Baci

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke blog heb je zeg! Ik ga je volgen! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Thanks for sharing, altijd leuk om wat meer te weten over degene achter de weblog ;)...land leve de slordigheid :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Proficiat, je verdient het zeker! Veel liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  7. :) dankjewel! Mijn vriend had vroeger een teckel, ze zijn inderdaad supercute! En ik weet hélemaal wat je bedoelt over het huis. Het onze is van '48, ik ben er helemaal verliefd op...maar om het in ere te houden zoals het was, vloeken we soms toch wel eens ;). xx

    BeantwoordenVerwijderen