woensdag 12 januari 2011

Picture this

Het was een goede dag vandaag! Niet omdat onze verwarming gemaakt is - nog geen reparateur gezien, want die hadden het te druk en komen hopelijk morgen langs; ik heb gelukkig wel warm water - maar wel...






        
...omdat ik nu de trotse eigenaar ben van de schattigste camera ooit! Een fototoestel schattig? Mais oui :) Dit chocoladebruine exemplaar heb ik van mijn lief gekregen voor mijn verjaardag. Helemaal hiernaartoe gekomen vanuit Japan en het was het waard! Mijn cavia's - meet Pip en Saar - zijn direct vereeuwigd haha.

Het was een heel gedoe om dit cameraatje (met een mond vol: 'Fuji Mini Instax camera') te vinden. Geen enkele winkel wilde de camera bestellen bij Fuji, maar online is het wel gelukt via deze site. Reken wel op nog eens 40 euro invoerkosten bovenop de verzendkosten...

Liefs!

30 opmerkingen:

  1. Ze klikt prachtige plaatjes met een sfeer!

    Wel prijzig maar de moeite waard.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig! Ik ben nu officieel jaloers :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. A wauw dat is echt een heel tof cadeau! Daar ga je vast veel plezie van hebben. Ziet er echt leuk uit hè, van die polaroidfotootjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke camera! Zat het fotopapier er ook bij? Of moest je dat apart erbij halen?

    Leuke blog trouwens :) Ik kwam er net toevallig langs!

    Vrede, Anke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. dankjewel!!! :D
    en suuuperleuk cameraatje! xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat is hij leuk! Geniaal!
    (je bent trouwens getagd :p )

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wow wat een leuke! en wat een mooie kiekjes heb je gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. wat een geweldige camera! foto's hebben door zo'n camera al meteen meer sfeer! en chocolade bruin is ook geen vervelende kleur ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. For my wedding I was in the hunt for polaroids as they are so lovely to use for the guests, it all turned to mud after th party though, it seemed like everybody forgot to use it..hmm...better planned next party:-)Big Hugs! Alice

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Oh wat een leuk cadeau! Inderdaad een schattig fototoestelletje :)
    Veel plezier ermee!

    x Sabrina

    http://vitalitijd.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hij is echt heel cute! Snel minifotoshoot houden? xx

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Dankje voor het postpakketje! Ik ben er heel blij mee!

    http://laviedunereveuse.blogspot.com/2011/01/im-winner.html

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wow, echt super leuk! ('k vind het helemaal niet gek dat je een fototoestel schattig vind hoor ;p)

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat geweldig ! Ik heb zelf ook een fototoestel van Fuji, echt top :) !! Maar een polaroid-camera wil ik eigenlijk ook nog heel erg graag :) ...

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Super! Is volgens mij echt een toffe camera!
    En je cavia's zijn zo schattig! Mijn zus heeft er ook ééntje!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. oh wat tof zeg!! Maar was er ook geen eentje op ebay te vinden?

    Leuke blog heb je!
    http://anewpairofvintageboots.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  17. daar was ik al bang voor, voor de duurheid. had ooit eens een polaroid besteld op ebay en moest er toen ook nog papier bij kopen, maar dat ging mijn petje een beetje te boven. €30 was het voor tien fotoprints ofzo! dankje voor het volgen ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Leuk hoor! Daar heeft Tante goede herinneringen aan, de polaroids. En...u heeft ook cavia's! Wie wil er dan nog een teckel? Die zijn immers ook laag-bij-de-grond met korte pootjes ;)
    hartelijke groeten van Tante

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Oh fijn alternatief voor de polaroid! Geniet er maar van, heb zelf al veel plezier beleefd aan mijn polaroid camera! Supercadeau eigenlijk haha.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Oe, wat een super lief-stoere camera!! Schattig, die kleine foto's :)

    BeantwoordenVerwijderen