maandag 10 januari 2011

Ik word blij(er) van...

Mmm... op dit moment zit ik met mijn muts op en een dikke trui aan dit berichtje te typen. Niet zo blij dus :S Onze verwarming doet het niet! Ik heb al een poging gedaan om de cv-ketel aan de praat te krijgen, maar geen verandering... Bah. Ik ga zometeen nog eens een poging wagen! En veel thee drinken en breien :)
Maar hé, zo erg is het allemaal niet, want er zijn zoveel dingen om happy van te worden!

Fuji mini instax camera


Oeh, ik kan niet wachten tot mijn chocoladebruine exemplaar bij mij thuis staat te pronken! Vandaag had ik de postbode gemist en nu moet ik het pakketje ophalen op het postkantoor. Maar na weken wachten kan dit ook nog wel erbij hihi. Ik ben helemaal geen gadgetfreak, maar van zo'n retro cameraatje word ik erg happy :)


Cadeautjes (inpakken, geven, krijgen)


Creatieve inpakideeën zoals hierboven vind je op deze site.


Supergeweldig nieuws: er komt dit jaar weer een Package Project aan! Ik heb meegedaan aan de eerste ronde en ben dagen (weken!) enthousiast bezig geweest: wat voor spullen ga ik sturen? hoe ga ik het inpakken? Het was superleuk! Zie hier en hier wat ikzelf heb opgestuurd en hier wat voor moois er uiteindelijk bij mij op de deurmat lag. Wie doet er mee?


Paper heart garland




Deze hartjesslinger vond ik in deze Etsy shop via de blog Made to inspire you. Dingen kunnen soms zo simpel zijn en toch zo mooi! Sweet :)

Hmmm... mijn vingers zijn nu wel erg stijf. Ik ga weer een kop thee erbij pakken en onder een dubbeldik dekentje Boardwalk empire kijken. Ik ben weer eens verslaafd denk ik haha.

Fijne avond!

14 opmerkingen:

  1. Mmm wat naar zeg! Veel thee drinken en dingen dragen die je warm houden! Wat een prachtige post toch weer :)

    Wat een leuk project zeg!

    Liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Brrrr dat lijkt me koud. Over geven en krijgen gesproken: ik heb het mooie pakketje van xKieke (en jou) ontvangen, echt super! En zoooo mooi en fris ingepakt. Ik heb het weer ingepakt en ga einde vd week naar huis, dan nog een keer openmaken en op de foto zetten voor m'n blog, dan zal ik jullie promoten! Succes met de kou, als eerste handschoenen breien!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie dingen! En van die retro cameraatjes word ik ook erg gelukkig!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oooh, ik ben jaloers op de fuji mini instax camera!! Hoeveel heeft die gekost, als ik vragen mag? (Ik ben namelijk aan het sparen voor een exemplaartje)

    Ik ben benieuwd naar je eerste foto's :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik wil ook zo'n kekke camera. Hoe duur is die eigenlijk?

    Leuk dat Package Project, wist niet eens dat zoiets bestond.

    Fijne post!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hi Sophie,
    Van die camera wordt ik ook heeeel blij. Lijkt me geweldig om te hebben. Zelfde vraag als Heis: Hoe duur is de camera en waar heb je die van jouw besteld. Ik ben gaan Googlen en zie dat ik ze kan bestellen in Japan en bij Fuji. Wat is jouw ervaring. Ik hoor het graag.
    Ik hoop dat je verwarming gemaakt is. Misschien is het een kwestie van bijvullen, snel op te lossen.
    Groetjes, Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  7. oh!! i want one of those mini instants cameras!!!! co cool your post! im a new follower!!

    Look my blog and if you like it.. follow me!!!

    www.sickbytrend.com

    xx :)

    sBt

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Oeh mooie dingen zeg, wat een toffe camera, net als de andere lezers/reageersters, waar vandaan en voor hoeveel? :)
    Ik hoop dat je verwarming het snel weer doet!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi!
    Wilde je nog bedanken, kreeg pas het pakketje binnen van doortje-vintage dat ik had gewonnen. Van die waardebon heb ik een heel mooi, fluweel-achtig zwart blazerjasje gekocht. Echt heel gaaf jasje, uit Italie (Armani) <3
    Zal er binnenkort even een blog over maken, dan kun je 'm zien ;)
    En bedankt voor de 'feature' van mijn slinger :)
    Succes met de verwarming (en kleine tip: de groene thee van Pickwick (green tea and cranberry) is erg lekker!) ;P

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuke selectie!

    Jammer dat jullie verwarming niet werkt! Ik hoop dat het snel weer in orde is. Ik heb een paar weken geleden ook 3 dagen zonder verwarming gezeten en ik kon daar niet mee lachen :) (nu wel).
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Schattig camera, ik wil, ik wil, ik wil!!! :)
    Op amazon.co.uk staan die ook te koop...

    BeantwoordenVerwijderen
  12. instax camera's zijn idd heel leuk! jammer dat het allemaal best duur is (de camera, film..). wel super leuk dat je er eentje hebt!

    en het package project ziet er echt heeel leuk uit, dat ga ik in de gaten houden!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wow, dat cadeautje is supermooi ingepakt! Ik kan er nog wat van leren ;-)

    BeantwoordenVerwijderen