maandag 24 januari 2011

Bye Bye Super 8

Vanaf deze week is er een geweldig project in de Kunsthal in Rotterdam. Tijdens het filmfestival draait er een film van Johan Kramer gemaakt met super 8 film. Sinds een aantal jaar niet meer in de maak en met de laatste exemplaren film die er nog over zijn heeft hij filmportretten gemaakt van een groep achtjarigen uit het hele land. Als een eerbetoon aan de camera en de mooie beelden die het opleverde. Zeker weten dat ik ernaartoe ga! 


Filmpje gevonden op de site van de Kunsthal. Hier de link.


11 opmerkingen:

  1. Klinkt leuk! Have a good time! :)

    x Sabrina

    http://vitalitijd.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  2. 'k Zag hem net bij DWDD. Mooi om te zien dat soort filmpjes he!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi he, ik ben erg benieuwd! Zag het ook bij DWDD voorbij komen. Hoop eigenlijk dat het project later online komt, want een bezoekje aan R'dam zit er niet echt in binnenkort...

    Ga je ook nog naar IFFR toe?

    ciao!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heb het OOK bij dwdd gezien! Super he? Als ik in de buurt zou wonen nam ik zeker een kijkje!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik zag het ook bij de dwdd. Misschien dat ze toch maar weer in productie moeten nemen. Iedereen is er dol op die uitstraling van de super 8 films.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Als je iets meer geld te besteden hebt zou ik toch voor een wacom tablet gaan, maar toch, hij is fijn!

    en wat een leuke blog heb je, haha ik deel je voorliefde voor stempels en stationery dingen. het is trouwens stationEry, met een E dus. kwam ik laatst ook achter na het 383820 keer fout te hebben geschreven haha.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. bedankt voor je reaktie op mijn blog!

    las dat je ook stempels gutst… Leuk, hè! ik kon er geen foto's van vinden hier. Laat je ze ook eens zien? Ik heb ze vooral op mijn andere blog http://www.landvanli.nl/blog/ gepost.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. blijven leuk he...zucht...de tijd vliegt zo snel voorbij dat ik steeds meer snak naar oude spulletjes...stralen tenminste nog nostalgie uit...Help...wordt ik nu oud ? haha...net even Rembrandt en ik gekeken..;)...op naar volgende week...of komt het eerder ?...even checken...fijne avond

    BeantwoordenVerwijderen
  9. OH ik baal er zo van dat ik geen tijd hem om naar het IFFR te gaan :( Have fun en geniet ervan!

    BeantwoordenVerwijderen