woensdag 29 december 2010

Winnaars Give Away #1 en #2

Vandaag kan ik alvast twee mensen blijmaken met een leuk cadeautje. De winnaars van Give Away #1 en 2 zijn bekend. De winnaar van tas The photographer van XKieke is...

Imke van Creationwest! Ik heb je zonet een mailtje gestuurd :)



En de nieuwe eigenaar van de Vinties riem is... Jessi! Als dit je naam is, kijk dan snel in je inbox... 



Iedereen die een berichtje heeft achtergelaten: dankjewel! Niet getreurd als je niet gewonnen hebt, je kunt nog steeds kansmaken op verschillende Give Away's!

Hoe was jullie kerst? Ik heb een paar fijne dagen gehad en hoop jullie ook. Ik geniet nog even van mijn vrije tijd voor ik weer aan het bloggen ga. Het was me het blogweekje wel :) Iedereen die mijn blogmarathon heeft gevolgd: dankjewel! Jullie reacties maakten me iedere keer weer blij!

5 opmerkingen:

  1. Waaaah te gek! Ik ga m doorgeven aan m'n vriend want dat is echt een photofreak! Superbedankt, jij en XKieke! En ik zal je zo terugmailen. Wat leuk, ik ga met een smile slapen straks! Alvast fijne en ontspannen dagen, de laatste van 2010, groetjes Imke *smile*

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Aww balen want het is zo'n mooie riem. Maar gefeliciteerd winnaars! ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Spijtig! Veel plezier ermee meiden :D

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dank je wel :-)
    Ik kijk al uit naar het pakje!

    Mijn kerst was hemels! De allereerste kerst samen met mijn vriend, om nooit meer te vergeten. + de prachtige cadeaus die ik kreeg.

    BeantwoordenVerwijderen