zondag 19 december 2010

Welkom op mijn feestje + Give Away!

SophieSweetVintage bestaat deze week 1 jaar! Om het te vieren kun je vanaf vandaag een blogmarathon verwachten vol inspiratie, vintage en fun. Tot aan de kerst!

Het begint meteen goed... Eén van mijn favoriete webshops - X Kieke - heeft gezorgd voor een Give Away! Dankjewel Kieke!! Wil je kans maken op deze tas, laat dan hieronder een berichtje achter.

De opdracht: bekijk de items in de shop en vertel: wat lijkt jou het ideale cadeautje en aan wie zou je dat geven?

Vergeet niet je e-mailadres te vermelden! De actie is open voor bloggers en niet-bloggers tot en met 28 december. Op 29 december maak ik de winnaar bekend. Ik duim voor je :)

Tas the photographer
Designer: One and the same, een ontwerpstudio gevestigd in Brooklyn, New York.
Prijs in de webshop: 24,95 euro
Formaat: ongeveer 38 x 38 cm, hengsels 60 cm lang

PS: Omdat XKieke ook haar 1-jarig bestaan viert hoef je t/m 1 januari 2011 geen verzendkosten te betalen bij je bestelling uit haar shop!

14 opmerkingen:

  1. http://www.xkieke.nl/www.xkieke.nl_home/;jsessionid=905265BFBD8A740A5909AC9F73AB9453?__stateless=905265BFBD8A740A5909AC9F73AB9453 dit vind ik echt een hele leuke ketting, ik zou hem aan een vriendin van mij geven, die wordt namelijk altijd Bambi genoemd!
    Superleuke give away!

    Laura
    lauragroenewoud@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wow, gefeliciteerd! Mijn blogje is ook over 2 maandjes alweer 1. Wat gaat de tijd toch snel he :P

    Ik zou de Bambi ketting walnut aan een vriendin van mij geven omdat zij altijd heel erg van disneydingetjes houdt. Ook heeft zij een stampertje trui, dus daar matcht ie goed bij ! :)

    miracleboxblog@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik wilde ook de Bambi ketting doen, maar die doen de twee hier boven ook zie ik nu, even op zoek naar een andere dus *wel origineel blijven hè*

    Dus dan ga ik voor de windlights. Die vind ik erg mooi en zou ik het liefste zelf kopen, maar goed weggeven zou ik het ook aan mijn schoonouders. Dit past helemaal in hun inrichting:)

    http://www.xkieke.nl/www.xkieke.nl_home/;jsessionid=DA97860CED28FFB940F7CAC8E07ED614?__stateless=DA97860CED28FFB940F7CAC8E07ED614

    BeantwoordenVerwijderen
  4. proficiat!!!
    ik vind dit heel leuk http://www.xkieke.nl/www.xkieke.nl_home/;jsessionid=96ED17FF12425F468FB769F02C7CFE46?__stateless=96ED17FF12425F468FB769F02C7CFE46 ik zou het aan een vriendin cado doen die van hertjes houdt!

    groetjes, tine

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gefeliciteerd :) Ik zou graag die mooie stoel van 1200 euro cadeau willen krijgen. Maar zal ook al erg blij zijn met een I miss you deer frame purse.
    Leuke give-away!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik zou de Stoel Broom aan mijn zus willen schenken. Zij is sinds kort getrouwd, wat voor mij toch voor een aantal traantjes zorgde. Mijn grote zus, een echte vrouw in een prachtige gebroken-witte jurk. Omdat ze binnenkort in haar appartementje gaat intrekken met haar man en nog niet echt over veel meubilair beschikt, wil ik haar graag een handje helpen. Daar ben je de kleine zus voor.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oh, e-mail: jessicawillekens@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hi Sophie, dank je wel voor je leuke comments op m'n blog! Ik vind dat je echt een fan-tas-tische site hebt, whooowhie! En dan zie ik dit...superleuk! Ik zou de tas met camera erop voor m'n vriendje kopen want die is echt verkleefd aan z'n camera en maakt er briljante foto's mee (onderaan mijn website staan er 2 in 't klein). En gefeliciteerd met je jubileum! Groetjes Imke- Creationwest blog@directionwest.com

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een leuke give away! Bedankt voor de leuke reacties op mijn blog, ik vind jouw site echt super mooi en erg inspirerend. Ik zou de prachtige, verfijnde, one of a kind broche aan mijn beste vriendin geven. Ze begrijpt me helemaal en is ook one of a kind. Ik weet zeker dat ze die mooi zou vinden.

    Liefs,
    Fleur
    fleurjoesten@live.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Als ik de Lotto zou winnen, zou ik de fauteuil Poitiers kopen en hem geven aan mijn vriendje, die net alleen is gaan wonen en nog volop bezig is met de inrichting. Natuurlijk is de stoel dan niet voor hem, maar zou ík mij er altijd in zetten met knieën hoog opgetrokken, een goed boek en een lekkere tas warme thee!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hi Sophie, thanks voor je berichtje op mijn blog! Mijn vintage shop is klein, maar fijn :)

    Gefeliciteerd met je 1-jarig bestaan, trouwens!

    En wat een leuke giveaways heb je! Ik doe graag mee voor die prachtige tas! In de shop vind ik het "Kussen thuis zwart/grijs" (http://bit.ly/emVXol) heel mooi, dus die zou ik graag zelf krijgen ;) En de portemonnee met hertje (http://bit.ly/hNWHmy) zou ik aan een vriendinnetje geven die haar geld wel eens verliest...

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi Sophie, ik zou de fototas aan Imke@creationwest willen geven (voor haar vriendje die verkleefd aan zijn camera is), omdat ze mij heeft laten weten van het bestaan van je mooie site. Ik denk dat ze is een fan van je fan-tas-tische site :-) Ik heb 1 jaar sweet vintage gemist maar ik ga je de volgende jaren wel volgen!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wederom een leuke give-away!

    Als ik geld te besteden had zou ik de Fauteuil Poitiers kiezen voor mijn moeder. Haar inrichting bestaat alleen uit zware houten meubels. Met deze fauteuil kan ik haar laten zien dat er meerdere mogelijkheden zijn qua inrichting.

    Voor wat lagere budget ga ik voor de beker set bird voor mijn vriendin. Ze woont net op haar zelf in een klein kamertje met ook een klein raampje. Via de beker ziet ze nog wat van de vrije natuur ;-).

    heisislief@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Stoel Broom.
    Aan m'n moeder :), wel een beetje duur, maar ze houd wel veel van dat soort spul en ik ook ;-)

    myla-blog@live.nl
    En natuurlijk nog gefeliciteerd!

    BeantwoordenVerwijderen