maandag 20 december 2010

Vinties Give Away!

Het is een week vol feest dus dat betekent véél cadeautjes! Dit keer mag ik een cadeautje weggeven van webshop Vinties. Deze Nederlandse webshop heeft een groot aanbod aan vintage kleding en accessoires. Ze verkopen spullen uit de jaren '50 t/m '80 en hebben bijna elke week nieuwe items.



Deze jaren '80 stretchriem is perfect voor een feestoutfit. En ik mag hem weggeven! Wat moet je doen?

Laat hieronder een berichtje achter (1x kans)
Vermeld de Give away op je eigen blog of Facebook (= dubbel kans)

Reageren is mogelijk t/m 28 december. Vergeet niet je e-mailadres te vermelden! Volgende week maak ik de winnaar bekend. Veel succes :)

PS: Dubbel goed nieuws: vind je iets moois in de webshop, dan moet je nu zeker je slag slaan, want tot de Kerst krijg je 20% korting met de code: 6ZP0FW. Veel plezier met shoppen!
 
♥♥♥
 
PPS: nieuwsgierig naar Give Away #1? Zie hier de tas van XKieke. Je kunt nog steeds meedoen!

7 opmerkingen:

  1. Ik hou van lekker vintage :-)
    Ik schrijf zometeen ook een blogbericht.

    jessicawillekens@hotmail.com

    Nog eens proficiat met je éénjarig bestaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oeh! Me like! Super leuk dat je blog alweer een jaar jong is! Hopelijk nog vele jaren erbij! En ik zal het eens op Facebook zetten :)
    Mijn e-mailadres heb je wel, toch?
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  3. woehoe, ik doe graag mee! mijn e-mailadres zet ik liever niet zomaar op internet, dus ik zie het wel op je blog als ik gewonnen heb en dan weet ik je wel te vinden ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een geweldige site zeg!
    Alvast mijn complimenten! ♥

    Je hebt zeer leuke artikeltjes &
    ook erg up-to-date!

    Ik volg je vanaf nu via bloglovin!

    Btw : ik hou ook erom van vintage, en deze riem zou ik dan ook overal bij kunnen combineren!

    Super! ♥

    Doe zo verder met je site,
    je hebt een nieuwe fan

    liefs Nadia Segers
    nadia-segers@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik doe niet mee, maar wel proficiat met je site! Super gestyled en tsja vintage is gewoon super!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oh wat een prachtige riem! Me likes! Ik doe dus graag mee :)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuke riem, die past bij alles. Ik doe mee.

    BeantwoordenVerwijderen