maandag 20 december 2010

Vintage labels

Vorige week vond ik in een rommelwinkeltje in de buurt een grote doos vol vintage (?) labels. Ik kon het niet laten om het mee te nemen, ook al weet ik nog niet goed wat ik met honderden kartonnen kaartjes moet hihi.


Eigenlijk heb ik de doos namelijk iets te laat gevonden. Voor onze trouwdag in oktober had ik heel veel kaartjes zelf gesneden uit stevig papier. Ze waren erg mooi geworden (zeg ik vol trots haha)! Maar het heeft ook een hoop tijd gekost om ze te snijden. Met de kaartjes die ik nu gevonden heb ben ik al wat aan het experimenteren met stof en draad. Mijn eerste borduurpogingen (met als inspiratie een heel lief kaartje van HandMaidLiset) zijn niet gelukt. Ben niet zo'n held met borduren, toch blijf ik proberen! Maar hé, met mooi bakkerstouw zijn ze al erg leuk als cadeaulabel!

Misschien dat ik er een aantal in mijn shop zet. Als jullie dat leuk vinden... Wat vinden jullie ervan?

6 opmerkingen:

  1. Ik vind ze mooi…
    ben zelf voor mijn kerstkaart
    in de weer geweest om
    zelf labeltjes te maken.
    Was idd een hele klus.
    Ineens zie ik de labels overal
    opduiken.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk! Je kunt er misschien ook op stempelen?! Of een knoopje opnaaien (dat moet lukken toch ;-)) Fijne kerst en knutselze, groetjes Imke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zijn die labels vintage? Ze lijken veel op de labels die je bij 'De Vlieger' kan halen. Alleen ze zijn niet van stevig materiaal. Ze hebben wel verschillende formaten.

    Ik ben benieuwd wat je nu gaat creëren!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi! Ik zou ze graag willen hebben :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooie vondst!
    Mijn moeder heeft er kerstkaartjes mee gemaakt. door kerststerretjes te haken en aan de label te hangen. En op het kaartje/label eem mooie kerstgroet te zetten.

    BeantwoordenVerwijderen