vrijdag 24 december 2010

TopVintage Give Away

Om de week feestelijk af te sluiten een super Give Away. Webshop Topvintage geeft namelijk drie cadeautjes weg! Ik was zelf erg happy met mijn klokje, maar vind het ook super dat ik nog drie anderen mag blij maken! Je kunt de volgende items winnen:

Epaulette shoulder jewelry studded brooch





Camee crème necklace ketting
   
 
 
 
60s mod Owl bronze ketting



Wat moet je doen om één van deze sieraden te winnen?


♥ Laat hieronder een berichtje achter en vertel me welke tijdsperiode je het meeste inspireert op modegebied. De jaren '30, '40, '50 of... Ik ben benieuwd!
♥ Vermeld ook welk sieraad je voorkeur heeft en vergeet je e-mailadres niet.
♥ Deelnemen kan tot en met 31 december. De actie is open voor bloggers en niet-bloggers. In het nieuwe jaar maak ik de drie winnaars bekend. Veel succes!

19 opmerkingen:

  1. Ik denk de '80's !
    De kleding toen waren apart,kleurrijk en toch ook een beetje Vintage.En toen droegen ze ook felle gekleurde kousen,Wat je nu ook wel eens terug ziet komen ! :) En de gekleurde leggings van toen... wat nu ook nog steeds is.

    Ik vind Camee crème necklace ketting echt heel gaaf ! ik zou die dus zeker willen winnen ! ♥

    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hmm voormij blijft de jaren 60 en de jaren 20 enorm fascinerend :)
    Ik vind zowel de eerste als laatste prijs echt geweldig. Als ik echt moest kiezen zou ik voor het uiltjeskettingkje gaan! :)

    Veel succes met het bloggen en geniet van je kerstfeest vanavond!
    Liefs,
    Melissa

    info (@) melissamilis.com

    BeantwoordenVerwijderen
  3. pff kan moeilijk kiezen tussen 30-40of 50 maar ga toch voor 30 gaan en voor t uiltje!

    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik ga voor het 2e :) prachtig!

    de tijd die mij het meeste aansprak wat betreft mode was de hippieperiode.

    Zwart is maar zwart. Maar zij maakten enorm veel gebruik van kleuren wat mij dus vrolijk maakt!

    Daarbij vind ik die losse kledij & de hoofdbandjes prachtig. Deze zijn nu trouwens ook in de mode!

    Love peace & freedom. 3 zeer belangrijke woorden die terug te vinden zijn in deze kleding. ♥
    nadia-segers@htm....

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik ben echt een meisje met een rok en een jurk met hoedje en bijpassende handschoenen. De jaren 30, 40 en 50 zijn ideale tijden voor mij, met een beetje jaren 20. Het leven 'bruisde' meer in de twenties met de jazz en de prachtige jurken van fijne stoffen.


    Ik ga voor nummer uno, Epaulette shoulder jewelry studded brooch!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Voor mij definitely the nifty fifties! Voor de muziek, de kleren, de hairdo...Ik kan er niet genoeg van krijgen. Ik ben fan van het uiltje! theladychooses@gmail.com.
    Fijne feesten nog, je avond klinkt veelbelovend! XX

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dat klinkt als een gezellige kerstavond! =) Geniet er maar van!
    Ik ben vooral fan van de jaren vijftig en zestig, voor de kledij, de schoenen én de kapsels =) Zo vrouwelijk allemaal!
    En als ik zou winnen, dan kies voor het uiltje! =)

    Zalig kerstfeest! xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mijn favoriete jaren zijn denk ik jaren 40 en 50. Ik vind vooral de pinup stijl(echt uit die tijd en niet de hedendaagse pinup) echt geweldig. Je kon je sexy kleden zonder al te veel weg te geven. Tegenwoordig betekent sexy vrijwel altijd naakt(al lijkt hier gelukkig ook wel weer een verandering in te komen).

    Mijn voorkeur gaat uit naar het eerste item.

    Liefs ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  9. De jaren 50!
    Ik vind die kledingstyle heel kleurrijk en ik hou daar van want ik ben geen grijzemuis haha;p En de mensen droegen veel kleding met figuurtjes en ik vind dat wel leuk!
    Ik wil graag de; Camee crème necklace ketting
    winnen! xoxoKim

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik ga voor de jaren '60 en '70, maar dan wel de hippie look. En als ik moet kiezen moet ik natuurlijk voor het uiltje gaan! Te cute!

    Liefs, Lisette

    BeantwoordenVerwijderen
  11. De jaren die mij het meeste in spireren in mijn eigen stijl zijn deJaren 70 en 80 voor de kleur, maar het mooiste vind ik de jaren 5O omdat de vrouwelijke kleding op het toppunt van elegantie was.
    De uil vind ik heel mooi:)
    fashion.fabrice@hotmail.com

    liefs,
    ff.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. De jaren 50 en 20. In de jaren twintig zagen mensen er vaak extravagant uit, de tijd van Coco Chanel. Het echte handwerk en de fijne stoffen zijn nog steeds te herkennen en dat vind ik ook zo prachtig. In de jaren 50 waren de petticoats met bijpassende handschoentjes en prachtige kapsels heel mooi. Alles was zo elegant en vrouwelijk. Daardoor laat ik mij vaak inspireren. Mijn voorkeur gaat uit naar het eerste item, de schouder broche. Fijne feestdagen nog!

    Liefs,
    Fleur

    BeantwoordenVerwijderen
  13. The 60-ties !!...Flower power ..Peace and Love :)..en de uil is beautiful ! ..fijne kerstavond nog en voor het nieuwe jaar veel liefde,gezondheid en geluk ! X

    BeantwoordenVerwijderen
  14. vergeet mijn emailadres oeps : daantje_nl@hotmail.com

    ps: de Camee crème necklace ketting is ook niet verkeerd :)

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ik haal inspiratie uit alle tijdperken. Voor mij geen voorkeuren. Elk jaartal heeft zijn charmes. Maar stiekem hou ik van de jaren 50, met Marilyn Monroe. Die prachtige kledij, de intrede van de bikini, rode lippen en het schoonheidsvlekje <3

    Mijn voorkeur gaat uit naar Camee crème necklace ketting. Ik hou enorm veel van ketting met portretten in.

    jessicawillekens@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Oh, wat een superleuke winactie!!
    Ik ga toch voor de jaren '50.
    Ik kan moeilijk kiezen uit deze leuke items, ik ga toch maar voor het laatste, het uiltje!!

    Petra.cupcake[at]gmail.com

    Merry christmas

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hm..ik kies voor de elegante jaren '50 taille én de sexy jaren '60 mini-jurk met veeel been! Daarbij de camee crème necklace, prachtig. Het was een mooie blogmarathon! Een mooi nieuw blogjaar gewenst,
    Marijke

    (marijkevormeer [at] hotmail [punt]com)

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Oeps, e-mailadres vergeten! Hopelijk ben ik niet te laat nu? sarahvandersmissen@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen