zondag 5 december 2010

Plannen voor december

Ik ga altijd het liefst alle rommelmarkten af die ik kan vinden. Maar met dit weer worden het er steeds minder en ga ik mijn tijd anders besteden (natuurlijk zijn kringloopwinkels ook altijd een optie, maar hier in Rotterdam is het altijd drie keer niks en veel te duur). Deze maand wil ik een aantal dingen voor elkaar krijgen...


♥ Al mijn spullen mooi opbergen


Deze modelwerkkamer kwam ik tegen via Oh hello friend. Lijkt me heel fijn om zo'n mooi opgeruimd bureau te hebben, waarbij alles een eigen plekje heeft (maar ook voor het grijpen ligt). De komende weken wil ik daarom al mijn papier, linten, verpakkingsmateriaal, kaarten, foto's, tape, lint, kralen, wol, stof en honderd andere dingen netjes ordenen. Twee weken vakantie... Dat moet lukken :)


♥ Knipkunst uitproberen



Knipkunst lijkt me moeilijk, maar ik hou van uitdagingen haha. Ik heb dit boek een paar maanden geleden gemaakt met een sticker van Rob Ryan van Flow magazine. Nu wil ik het zelf eens proberen!


♥ Naaimachine kopen



Al tijden wil ik een eigen naaimachine, maar goedkoop zijn ze niet. Via 101 woonideeën krijg je er één bij een jaarabonnement. En ik koop het blad toch al elke maand, dus misschien is dit wel een idee :) Patroon gevonden via Wikstenmade, geweldige blog en webshop!


♥ Blogmarathon houden om mijn 1-jarig jubileum te vieren!

SophieSweetVintage bestaat bijna een jaar! Ik ga een week lang een feestje bouwen vanaf 19 december. Ik heb er superveel zin in. Ideeën genoeg!



Fijne Sinterklaas! Ik ga zometeen pepernoten bakken... mmmm :)

17 opmerkingen:

  1. De bovenste foto!! =)
    Zo'n mooi bureau waar alles voor het grijpen ligt, maar ook opgeruimd is lijkt me erg handig!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Pepernoten of kruidnoten? Ze zijn allebei lekker maar mijn voorkeur ligt toch wel bij pepernoten, yum yum.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi,
    Bedankt voor je reaktie op je blog.
    Ik heb extra boekjes gekregen van 101.
    Ik wil er graag eentje naar je toesturen.
    Wat is je adres?
    Fijne pakjes avond.
    De knopen-piet ( bjør ha ha!!)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hela!Waarom staat het vintage boxkleed niet op je lijstje? Hihi... en help je me nog met stukjes behang voor mijn boom? Je bent de liefste <3 X

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leukleukleuk, zeker een eigen naaimachine :). En die opgeruimde werkplek is nice, hoewel ik dan alsnog alles overhoop zou trekken en de eerste tijd te lui zal zijn om het weer netjes op te bergen haha.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wauw, wat is dat bureau net! Wil ik ook, maar helaas zal ik het nooit zo netjes kunnen opruimen... Heb trouwens een post over je cadeautjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Goede voornemens!
    En een ideale werkplek, kwijl. Toch maar eens proberen om iets te bouwen met hout.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. oeeeeh, naar die blogmarathon kijk ik al erg uit! en die andere ideeën zijn ook super!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mijn moeder heeft ook zo'n opgeruimde werkplek met al haar scrapspulletjes, linten, schiderijen, etc. Het ziet er super mooi uit!

    Veel liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Aaaah...
    de beeldschone werkplek!
    Had ik maar een eigen werkplek...
    (geen plek voor met een huis vol kinders)
    dan ik zou er alles aan doen om zo mooi
    opgeruimd zou houden!

    Ben benieuwd naar je blogmarathon!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Leuke ideetjes, ik ben eens benieuwd naar het resultaat!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Goede plannen voor December! En zo'n werkplek.. ahhh!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Dankjewel! Jij ook alvast gefeliciteerd ;) Ben benieuwd naar je posts en een naaimachine is een hele goede aankoop <3

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een goede voornemens! Door de mooie foto's lijken ze allemaal de uitdaging waard en haalbaar!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. nu al voornemens - je bent er vroeg bij, eihm wanneer zou ik eens starten, ik denk dat ik die van vorig jaar nog moeten halen!x

    BeantwoordenVerwijderen
  16. en ik ben zooooo blij met het boek!!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. I LOVE Rob Ryan!
    Just bought a signed book of his on Etsy, still waiting for delivery down here in Africa :)
    Thank you for the comment, it's nice to see people are still looking :)
    XXX

    BeantwoordenVerwijderen