dinsdag 21 december 2010

I ♥ DIY

Koud winterweer is ideaal om tijd te maken voor wat fröbelwerk. Ik ben op zoek gegaan naar wat inspiratie en kwam steeds meer leuke dingen tegen. Hier een paar ideeën die ik tegenkwam op andere blogs en superleuk vond!


♥ Lieve hartjes




Niks photoshop, gewoon eigenhandig een filter in elkaar zetten en je camera is ready to go. Hoe het precies werkt lees je hier. Er staan nog veel meer leuke trucjes op de site!


♥ Mini polaroid slinger



Een slinger van oude polaroids op de inspirerende blog van Elsie. Ze is een ster in het verzinnen van DIY's en ik kan dus wel een heel lijstje maken met haar ideeën. Kijk zelf maar!


♥ Polaroid houder



Nu ik toch op de polaroidtoer ben... Hier een lief zakje om je foto's in op te bergen. Dit schattige exemplaar is gemaakt door Katja van Birds of a feather girls.


♥ Mini album


Hoe je dit boekje maakt van mooi papier en met veel liefde lees je hier. Deze ga ik zeker proberen! Sowieso een fijne blog vol inspiratie.

10 opmerkingen:

  1. Leuke tips weer zeg.
    Ik vind de hartjestruc helemaal geweldig,
    ga is kijken of mij dat wil lukken!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. super leuke tips! dank je!
    nu heb ik wat te doen in de vakantie!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Woooow dat met dat hartje voor de lens is echt geniaal! Ik ga het doorsturen aan m'n foto-gek-vriendje! Leuk ik ga de rest ook even bekijken...!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. oooooh wat leuk dat je dit met ons deelt! Het is dat ik haast geen tijd heb, anders had ik het allemaal uitgeprobeerd!

    Liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Super ideetjes! Mijn handen kriebelen.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk, dat mini album boekje is echt mooi. Ga ik ook eens maken.
    grt, Helmi

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Bedankt! Ik weet wat ik ga uitproberen deze vakantie (als ontspanning tijdens het blokken). Die eerste DIY!
    Ze zijn trouwens allemaal hemels :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Super leuke tips!
    Ik ga zeker iets uitproberen,greetz!xxx

    BeantwoordenVerwijderen