woensdag 22 december 2010

Give Away Doortje Vintage

Whihooo! Goed nieuws als je op zoek bent naar een nieuwe outfit... Ik mag een cadeaubon van Doortje Vintage weggeven ter waarde van 50 euro!



Doortje Vintage is opgericht door de zussen Angela, Diana en Elisa. Naast hun webshop met de mooiste fashion uit het verleden (vintage kleding, tassen, pumps, laarzen en accessoires uit de jaren '50 tot en met '90) bestaat er sinds een tijdje ook een vintage shop in Eindhoven bij Smalle Haven 2/14. Zeker een bezoekje waard! Kun je meteen ook langs het glazen huis van 3FM.
 



Om kans te maken op deze Give Away moet je het volgende doen:

Breng een bezoekje aan de webshop en vertel hieronder wat je zou kiezen (bij elk item staat een artikelnummer) als je de 50 euro zou winnen. De actie is open voor bloggers en niet-bloggers. Vergeet niet je e-mailadres te vermelden!

Deelnemen kan t/m 31 december. Later die week maak ik de winnaar bekend. Veel succes :)


PS: kijk hier voor Give away #1 en Give away #2. Je kunt bij beide acties nog steeds meedoen! Een eigen blog hebben hoeft niet.

14 opmerkingen:

  1. Wat een leuke give away! Echt geweldig. Ik vind de vintage wollen leren jas heel mooi, artikelnummer 14061. Mijn e-mailadres: fleurjoesten@live.nl

    Liefs,
    Fleur

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Holy moly! Wat een coole webshop en nog een vettere give away! Ik ben echt verliefd op nr 12511 en O My God wat een leuke tassen, I wanna have it all! Ik zou trouwens ook een leren toilettasje uitkiezen voor mijn moeder die mijn gekte deelt met mij! Groetjes, Imke (blog@directionwest.com)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk! Zou wel fantastisch verjaardagscadeautje zijn, ben de 29e jarig ;)
    Ben helemaal weg van de vintage klassieke grijze hoed (14015) en het rugtasje (12936). Een dun bruin leren riempje (6889) staat ook al een tijdje op mijn to-buy-list. Ook de vintage zonnebril (alvast voor komende zomer) (10066) vind ik erg leuk. Wat een leuke site, wist niet dat daar zoveel leuks op stond! :D

    O, en mijn email adres is fifteen@live.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oeioei, wat geweldig leuk dit!
    Ik vind de vintage gouden armband (12165) helemaal geweldig, samen met de gouden oorbellen (12207) - perfect voor de feestdagen :)
    De jaren '70 vintage tas is ook geweldig (12911). En verder... tsja, eigenlijk staat er heel véél leuks op :) Ik doe graag mee dus!
    Mijn emailadres is brandnewdays(at)hotmail(dot)com. Liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oooh wat grappig, gister nog lekker gewebshopped bij Doortje :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Zo een leuke giveaway!
    Ik zou al zeker dit juwelen setje kopen, nr. 13169. Echt prachtig!

    groetjes,
    Imelda

    imeldablog@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Weer een leuke give-away!

    Ik ga voor artikelnummer 14103. Ik overschrijd de grens van 50 euro, maar de jas is de moeite waard!

    heisislief@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Oeww wat een leuke give-away! Ik ben ook meteen even een kijkje gaan nemen want het lijkt me ontzettend leuk om ook eens Vintage kleding te hebben! (heb namelijk nog helemaal niks.)

    Maar ik zou kiezen: NR:9282, NR:11846, NR:14102
    Net iets meer dan 50 euro, but who cares =]!

    Mijn mail: senoriita.01@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  9. http://www.doortje-vintage.com/NL/Product.aspx?ProductId=13995&CategorieId=28&Soort=V&PageIndex=2

    dit artikel!
    normaal gezien ga ik niet voor zwart, maar dit is echt een prachtig jurkje om uit te gaan, serieus!

    daarbij heb ik nog geen enkel jurkje voor het moment in mijn kast hangen, schandalig eigenlijk.

    allemaal leuke aanbiedingen op die webshop zeg! ♥

    nadia-segers@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik kan niet kiezen!
    Een leuk hoedje, nummer 14010. Mooie riem, nummer 13990. Een bril, nummer 12539. Een jumpsuit, nummer 14110. En eigenlijk ook de schoenen van nummer 13853 ;) O deze heb ik net ook nog gevonden: kettinkje met nummer 4095.
    Ik geloof dat ik aardig over de 50 euro heen ben woops ;)

    Liefs,
    Jantine (jantinealbers@hotmail.com)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ja, Doortje rules!:)
    Onder het motto 'van schoenen krijg je nooit genoeg' zwarte laarjes met hakjes (13277)

    jolien_van_braak@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Correctie!!
    Mijn emailadres is niet zoals boven staat, het juiste is: brandnewdays(at)hotmail(dot)nl :)
    Liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ik kwam vanavond speciaal naar je site om de website van Doortje weer op te zoeken... wat een toeval! :)

    Ik zou wreed content zijn met: een kan (nr. 0937), een broche (nr. 13779), nog een speld (nr. 10843) en verder wat oorbellen: donald duck (nr. 4428), mijn sterrenbeeld (nr. 12472) en olifanten(nr. 4466)!

    Ooh, 't is zo'n groot bedrag, he. Als het toegestaan is, zou ik het delen met een andere bloglandbewoner...

    beingmyownhero@live.be

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ik ben gek op alllleee jurkjes dus dat zou heel erg moeilijk kiezen worden :)

    sterrenvangstertje at hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen