woensdag 1 december 2010

Flavourites Live

Ik ben naar Flavourites Live geweest en het was super! Ik was dat weekend verkouden en voelde me totaal niet lekker, maar wilde per se gaan hihi. En het was het zeker waard! Ik heb een aantal cadeautjes gekocht die ik niet kan laten zien, maar hier is al het moois dat ik voor mijzelf heb gekocht:


Polkadot rokje van Brennels (met als cadeautje erbij de tas van Susan Bijl)
Lapje stof van VanMarieke
Masking tape van ??? (ik probeer het nog te achterhalen!)
Tekenmap van XKieke

Er waren heel veel mooi ingerichte kraampjes en het was leuk om de gezichten achter de webshops te zien. Zeker een aanrader om naartoe te gaan!

11 opmerkingen:

  1. Ik wilde oooo-hooook! Maar goed, volgende keer wellicht. Leuke aankoopjes in ieder geval!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Yeah, polkadots!
    De volgende keer ga ik ook.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. geweldig zeg! : ) Was je een beetje grieperig? Toch gegaan? Dat was dus ECHT de moeite waard :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk! Had ook willen gaan, maar een beetje ver weg en te weinig tijd...

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dankjewel!! Ahja ik was denk ik net even lekkere kopjes koffie aan het halen oid :) Maar je bent inderdaad goed geslaagd zo te zien! Ik heb me redelijk goed ingehouden; alleen een broek gekocht bij Cafe Noir en een kerstcadeautje voor mijn moeder bij "onze buren" Echtstudio.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Haha inderdaad, op de foto ziet het er heel leuk uit (:
    Ik ben benieuwd naar dat rokje! Ziet er leuk uit

    BeantwoordenVerwijderen
  7. heel leuke spulleb - jammer dat het zo ver weg is voor mij
    x

    BeantwoordenVerwijderen